SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Szkoda czasu na siedzenie” - Herbapol Poznań odświeża Alax

W prasie, radiu, internecie, aptekach i na outdoorze rusza kampania wspierająca relaunch preparatu Alax (Poznańskie Zakłady Zielarskie Herbapol). Akcję przygotowały i realizują firmy Sales Link, MPG, TBWA PR i Freshpharma.

Kampania Alaxu, ziołowego preparatu na zaparcia, przebiega pod hasłem „Szkoda czasu na siedzenie”, a motywem przewodnim wszystkich przekazów jest symbol tronu. W taki sposób akcja ma z jednej strony promować odświeżony wizerunek marki, a z drugiej - zwrócić uwagę odbiorców na problematykę zaparć i skuteczne sposoby na walkę z nimi. Istotnym elementem działań jest również promowanie regularnej aktywności fizycznej i odpowiedniej diety



Akcja reklamowa obejmuje radio (m.in. RMF FM i RMF Maxxx), prasę (magazyny kobiece, czasopisma branżowe skierowane do lekarzy i farmaceutów), internet (reklamy AdSense i AdWord, specjalny serwis nazaparcie.pl), apteki (materiały POS, m.in. bilonownice i torby reklamowe) oraz outdoor. Działania będą prowadzone do końca kwietnia.

Koncepcją i kreacją kampanii oraz produkcją wykorzystywanych w niej reklam zajęła się agencja Sales Link (Grupa TBWA), a za planowanie i zakup mediów odpowiadają Poznańskie Zakłady Zielarskie Herbapol oraz dom mediowy MPG. Działania PR prowadzi agencja TBWA PR, a relacjami z aptekami internetowymi zajmuje się agencja Freshpharma.

Dołącz do dyskusji: „Szkoda czasu na siedzenie” - Herbapol Poznań odświeża Alax

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl