SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Szpilki na Giewoncie” z mniejszą widownią, 19 mln zł z reklam

Trzeci sezon serialu “Szpilki na Giewoncie” miał mniej widzów niż nadawana rok wcześniej premierowa seria obyczajowej produkcji, ale Polsat utrzymał w paśmie jej emisji pozycję lidera rynku. Wpływy reklamowe wyniosły 19 mln zł.

Średnia widownia trzeciej odsłony “Szpilek” wyniosła 2,07 mln osób, co dało stacji 19,08 proc. udziału w grupie 4+ i 21,38 proc. w 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Dla porównania, emitowana w analogicznym okresie ub.r. pierwsza seria miała 2,62 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 23,41 proc. i 25,65 proc.

Mimo spadku widowni serialu, Polsat w czasie jego emisji pozostał liderem oglądalności. Na drugim miejscu znalazła się TVP 1 z udziałem wynoszącym 16,20 proc. Stacja ta nadawała wtedy “Sprawę dla reportera” i filmy fabularne. Trzeci był TVN (15,90 proc.; “Kuchenne rewolucje”, filmy), a czwarta - TVP 2 (10,42 proc., filmy). W grupie komercyjnej drugie miejsce za Polsatem zajął TVN, a trzecia była Dwójka.

Produkcję oglądały głównie kobiety, widzowie między 30. a 59. rokiem życia, mieszkańcy małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem średnim. Wpływy reklamowe drugiego sezonu wyniosły 19,07 mln złotych, czyli o 300 tys. mniej niż przy pierwszej serii (dane cennikowe, bez rabatów).

Polsat jest zadowolony z wyników oglądalności “Szpilek”. Stacja nie zdecydowała jednak jeszcze, czy na pewno powstanie kolejny sezon serialu i kiedy zobaczą go widzowie. Pewien problem stanowi fakt, że odtwarzająca główną rolę w produkcji Magda Schejbal niedawno urodziła dziecko.


Widownia “Szpilek na Giewoncie” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
01-09-20111 877 84818,60%17,96%
08-09-20112 023 78818,99%21,24%
15-09-20111 937 16017,32%17,79%
22-09-20111 995 32419,19%22,90%
29-09-20112 099 55019,95%22,76%
06-10-20111 947 63617,81%19,85%
13-10-20112 110 02419,14%21,71%
20-10-20112 207 83119,20%23,97%
27-10-20112 192 52319,33%22,92%
03-11-20112 030 39019,30%19,34%
10-11-20112 156 40819,10%22,66%
17-11-20112 161 93520,20%22,88%
24-11-20112 208 96119,98%21,66%
Średnia2 073 03519,08%21,38%


Oglądalność konkurencji w czasie nadawania serialu

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
Polsat-Szpilki2 073 03519,08%21,38%
TVP 11 747 43916,20%9,72%
TVN1 715 57115,90%19,15%
TVP 21 124 42410,42%10,80%


Profil widowni produkcji

  ADH %AFF
PłećMężczyźni33,68%70
Kobiety66,32%128
Wiek 4-91,46%25
 10-154,02%59
16 - 193,82%68
20 - 245,28%67
25 - 296,88%77
30 - 348,90%108
35 - 3910,32%140
40 - 447,27%113
45 - 4910,35%151
50 - 5413,27%165
55 - 5910,03%129
6018,40%91
Wlk. miastaWieś38,52%98
< 50 tys.25,99%108
50-100 tys.8,45%98
100-200 tys.8,28%102
> 200 tys.18,75%93
ZawódTop management8,81%102
Pracownicy średniego szczebla19,36%129
Pracownicy fizyczni i rolnicy21,19%106
Emeryci28,04%109
Inni22,59%74
WykształceniePodstawowe44,66%99
Średnie37,76%128
Wyższe12,09%96
Inne5,49%43

 


 

Dołącz do dyskusji: “Szpilki na Giewoncie” z mniejszą widownią, 19 mln zł z reklam

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
oglądałem na Polsat HD
odpowiedź