SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Telewizja czołowym źródłem rozrywki dla młodzieży

Wielu nastolatków i młodych osób większość swojej rozrywki czerpie z telewizji.

Tak wynika z globalnego badania przeprowadzonego między październikiem a grudniem zeszłego roku przez agencję Next Great Thing. Udział wzięły w nim osoby w wieku od 14 do 29 lat z Amsterdamu, Hong Kongu, Malezji, Singapuru, Korei Południowej, Wielkiej Brytanii oraz USA - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.

36 procent respondentów stwierdziło, że większość swojej rozrywki czerpie z telewizji. Na drugim miejscu znalazły się ex aequo komputer i kino (po 19 procent wskazań), przed internetem (12 procent). Pozostałe 15 procent przypadło na telefony komórkowe, gry wideo i parki rozrywki.

Największa grupa badanych (37 procent) wskazała na telewizję także jako na najbardziej skuteczne medium reklamowe. Na drugim miejscu znalazły się czasopisma i internet, za którymi opowiedziało się tutaj tylko po 6 procent respondentów. Z kolei najmniej skutecznymi formami reklamy okazały się ulotki oraz reklamy online typu pop-up.

źródło: eMarketer

Dołącz do dyskusji: Telewizja czołowym źródłem rozrywki dla młodzieży

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl