Tequila\Polska łączy \Sales Link z działem DDS
Tequila\Polska łączy swój dział dynamic digital signage z wyodrębnioną wcześniej przez siebie agencją \Sales Link. Dyrektorem zarządzającym nowej struktury będzie Joanna Krzenciessa.
Tequila\Polska zintegruje na początku przyszłego roku swój dział dynamic digital signage z wyodrębnioną przez siebie 6 lat temu agencję field marketingu \Sales Link, żeby rozszerzyć perspektywy patrzenia na punkt sprzedaży. - Chcemy wykorzystać wzrost w segmencie DDS, prognozowany jako czterokrotny w ciągu najbliższych trzech lat, do tworzenia rozwiązań wykorzystujących efekt synergii - argumentuje Przemysław Wojak, managing partner i executive creative director Tequila\Polska.
Nazwą zintegrowanej struktury pozostanie \Sales Link, a jej dyrektorem zarządzającym będzie Joanna Krzenciessa, która obecnie kieruje działem dynamic digital signage agencji. Na tym stanowisku prowadzi współpracę z Empikiem i działania new business, a wcześniej stała na czele działu marketingu w firmie Europlant - PhytoPharm. Krzenciessa przejmie też obowiązki Ewy Goni, która odchodzi z Tequila\Polska.
Dołącz do dyskusji: Tequila\Polska łączy \Sales Link z działem DDS