SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Turek i Sobota z awansami w PZL, do zespołu dołączył Tytus Klepacz

Dominik Turek awansował na associate creative director, a Magdalena Sobota została client service directorem w agencji PZL. Do zespołu dołączył Tytus Klepacz jako digital&concept consultant. Agencja wraca do realizacji projektów z zakresu designu, identyfikacji i projektowania opakowań.

Agencja reklamowa PZL wprowadza kilka zmian w strukturze agencji zarówno od strony działów operacyjnych, jak również w zakresie działu kreacji.

- Ostatnie dwa lata to bardzo intensywny czas. Poza codzienną pracą dla naszych klientów uczestniczymy w wielu przetargach, staramy się zwiększać portfolio obsługiwanych marek i poszerzać zakres naszych kompetencji. Pracy i wyzwań jest coraz więcej. To powoduje, że musimy wzmocnić nasz zespół kolejnymi osobami, które pomogą nam odpowiadać na codzienne wyzwania, a pierwszym, najważniejszym krokiem będzie reorganizacja agencji i zmiany w jej strukturze – tymi słowami Michał Nadgrodkiewicz, dyrektor zarządzający PZL i Buzzgrow, uzasadnia potrzebę zmian w agencji.  

Nowy associate creative director

Jak podkreśla Nadgrodkiewicz, plany rozwoju PZL i agencji Buzzgrow wymagają dodatkowych rąk do pracy. - Potrzebujemy osoby, która jako associate creative director obejmie nadzór nad częścią klientów agencji i będzie wspierać Kota i Iwo w zarządzaniu działem kreacji, a mnie w zarządzaniu i planowaniu zadań dla zespołów kreatywnych, wykorzysta też swoje doświadczenie w pracy nad strategią rozwoju i kompetencji PZL - dodaje Nadgrodkiewicz.

Tę rolę od objął Dominik Turek – posiadający kilkunastoletnie doświadczenie w reklamie, w tym jako dyrektor kreatywny w agencjach interaktywnych, a od ponad 6 lat senior art director i creative supervisor w PZL.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Jak podano w komunikacie Kot Przybora i Iwo Zaniewski nadal będą pełnić rolę dyrektorów kreatywnych.

Jednocześnie w procesie rozwoju PZL pomagać będzie Tytus Klepacz, który jako digital & concept consultant, dołączył do zespołu agencji. Wcześniej jako copywriter i dyrektor kreatywny pracował m.in. w 180 heartbeats, DDB, Ogilvy czy JWT Dubai.

Klepacz będzie wspierać cały zespół PZL w stałym rozbudowywaniu kompetencji digitalowych, jednocześnie pogłębiając integrację usług PZL z digitalową spółką córką – agencją Buzzgrow.

Z kolei w strukturze client service Magda Sobota, dotychczasowa wieloletnia group account director, przejmuje zarządzanie pracą całego działu i od stycznia jako client service director opiekuje się wszystkimi klientami agencji.

Jednocześnie Przemek Wachowski, dotychczasowy group account director, zmienia stanowisko i  jako business development director odpowiada odtąd za rozwój biznesu agencji. Natomiast na stanowisko PR & project managera dołączyła Monika Chludzińska, która odpowiada za komunikację Grupy PZL i współpracę z mediami a także realizuje projekty wewnętrzne i dla klientów obu agencji.

PZL wraca do projektów designowych

Ponadto w ramach najważniejszych celów na najbliższe trzy lata, poza rozwojem agencji PZL oraz digitalowej agencji Buzzgrow, firma powraca do realizacji projektów z zakresu designu, identyfikacji i projektowania opakowań, w którym to obszarze działał przez wiele lat, z wieloma sukcesami.

Za rozwój tej części biznesu, jako head of design, będzie odpowiadać Hubert Barczak, dotychczas pracujący w PZL jako art director. To  designer z wieloletnim stażem, projektant ubioru, wydawnictw muzycznych a w międzyczasie juror w Papaya Young Directors. Poza obszarem projektowania opakowań oraz identyfikacji wizualnej marek, będzie rozwijać struktury agencji w zakresie designu i produkcji contentu (wideo, animacje, social media itp.).

Jednocześnie, w ramach swojego działu strategii, PZL pełni również rolę konsultanta strategicznego, realizując wiele projektów z zakresu doradztwa i consultingu strategicznego – od klasycznych procesów tworzenia marek, pozycjonowania i realizacji strategii komunikacji po rozbudowane projekty z zakresu NPD, analiz biznesowych, transformacji, adaptacji strategii biznesowych na strategie marketingowe i komunikacyjne.

Dołącz do dyskusji: Turek i Sobota z awansami w PZL, do zespołu dołączył Tytus Klepacz

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Malinowy Pszczelarz
Dobre i przemyślane ruchy.
odpowiedź
User
ofiara klepacza
Serio zatrudniliście w takiej zdrowej agencji tego socjopatę?
odpowiedź
User
designer
Serio zatrudniliście w takiej zdrowej agencji tego socjopatę?

Klepacza to chyba wszyscy w WWA znają :D
odpowiedź