TVN Style liderem kanałów lifestylowych w I półroczu, Discovery Life z największym spadkiem
W I półroczu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a na przeciwnym biegunie znalazł się kanał Discovery Life.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w I półroczu br. wyniósł 0,69 proc., po wzroście w porównaniu do I półrocza ub.r. o 4,08 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych przez jednego z nadawców.
Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 3,09 proc. i wyniósł 0,57 proc.
Oczko niżej, z udziałem wynoszącym 0,51 proc., znalazł się kanał TVN Turbo. Jego wynik poszedł do góry o 1,60 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 287,50 proc., pochwalić się mogła stacje Lifetime. Jej średni udział w I półroczu br. wyniósł 0,06 proc., a stacja ta awansowała z miejsca 12. na 10.
Z kolei największą jedyną stratę zanotował kanał Discovery Life, który spadł z pozycji 6. na 7. Jego wynik zmalał o 21,05 proc. do 0,14 proc.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | Dynamika | |
I półrocze | |||
2015 | 2016 | ||
Stacja | SHR % | SHR % | % |
TVN Style | 0,662% | 0,689% | 4,08% |
Polsat Play | 0,551% | 0,568% | 3,09% |
TVN Turbo | 0,500% | 0,508% | 1,60% |
Polsat Cafe | 0,378% | 0,387% | 2,38% |
TLC | 0,361% | 0,300% | -16,90% |
Domo+ | 0,130% | 0,142% | 9,23% |
Discovery Life | 0,171% | 0,135% | -21,05% |
Kuchnia+ | 0,094% | 0,100% | 6,38% |
Polsat Food | 0,075% | 0,090% | 20,00% |
Lifetime | 0,016% | 0,062% | 287,50% |
BBC Lifestyle | 0,061% | 0,057% | -6,56% |
E!Entertainment | 0,032% | 0,035% | 9,38% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w I półroczu br. wyniósł 0,92 proc., po wzroście o 0,33 proc.
Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,81 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 4,68 proc. Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział zmalał o 0,44 proc. i wyniósł 0,68 proc.
Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał kanał Lifetime (kanał ten zanotował wzrost o 175 proc. do 0,06 proc. udziału). Na przeciwnym biegunie znalazła się jednak stacja TLC (było to 24,36 proc. do 0,38 proc.).
Wirtualnemedia.pl | 16-49 | Dynamika | |
I półrocze | |||
2015 | 2016 | ||
Stacja | SHR % | SHR % | % |
TVN Style | 0,915% | 0,918% | 0,33% |
TVN Turbo | 0,769% | 0,805% | 4,68% |
Polsat Play | 0,687% | 0,684% | -0,44% |
TLC | 0,505% | 0,382% | -24,36% |
Polsat Cafe | 0,413% | 0,349% | -15,50% |
Discovery Life | 0,180% | 0,146% | -18,89% |
Domo+ | 0,122% | 0,138% | 13,11% |
Polsat Food | 0,077% | 0,103% | 33,77% |
Kuchnia+ | 0,093% | 0,100% | 7,53% |
BBC Lifestyle | 0,078% | 0,077% | -1,28% |
E!Entertainment | 0,061% | 0,069% | 13,11% |
Lifetime | 0,020% | 0,055% | 175,00% |
W czerwcu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w obu grupach wiekowych również był TVN Style. W 4+ jego udział zwiększył się o 12,06 proc. do 0,77 proc., a w 16-49 - o 16,13 proc. do 1,07 proc.
Jednocześnie są to najlepsze miesięczne wyniki oglądalności tej stacji od początku jej nadawania.
- Bardzo się cieszymy z wyników. Świadczy to o tym, ze linia programowa, którą konsekwentnie wprowadzamy od wielu sezonów, podoba się naszym widzom. Również tej jesieni będzie z czego wybierać, przygotowujemy 10 nowości, w tym m.in. nowy program z Małgorzatą Rozenek oraz dwa dokumenty z Magda Gessler z Peru - mówi Wirtualnemedia.pl Joanna Tylman, szefowa TVN Style.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | Dynamika | |
czerwiec | |||
2015 | 2016 | ||
Stacja | SHR % | SHR % | % |
TVN Style | 0,688% | 0,771% | 12,06% |
Polsat Play | 0,574% | 0,553% | -3,66% |
TVN Turbo | 0,508% | 0,467% | -8,07% |
Polsat Cafe | 0,457% | 0,425% | -7,00% |
TLC | 0,350% | 0,361% | 3,14% |
Domo+ | 0,136% | 0,152% | 11,76% |
Discovery Life | 0,175% | 0,151% | -13,71% |
Kuchnia+ | 0,082% | 0,106% | 29,27% |
Polsat Food | 0,081% | 0,090% | 11,11% |
Lifetime | 0,024% | 0,070% | 191,67% |
BBC Lifestyle | 0,047% | 0,054% | 14,89% |
E!Entertainment | 0,040% | 0,048% | 20,00% |
Wirtualnemedia.pl | |||
Wirtualnemedia.pl | 16-49 | Dynamika | |
czerwiec | |||
2015 | 2016 | ||
Stacja | SHR % | SHR % | % |
TVN Style | 0,924% | 1,073% | 16,13% |
TVN Turbo | 0,784% | 0,765% | -2,42% |
Polsat Play | 0,708% | 0,661% | -6,64% |
TLC | 0,512% | 0,433% | -15,43% |
Polsat Cafe | 0,470% | 0,376% | -20,00% |
Discovery Life | 0,210% | 0,167% | -20,48% |
Domo+ | 0,119% | 0,155% | 30,25% |
Kuchnia+ | 0,064% | 0,108% | 68,75% |
Polsat Food | 0,096% | 0,103% | 7,29% |
E!Entertainment | 0,080% | 0,096% | 20,00% |
Lifetime | 0,026% | 0,057% | 119,23% |
BBC Lifestyle | 0,056% | 0,056% | 0,00% |
Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem kanałów lifestylowych w I półroczu, Discovery Life z największym spadkiem