TVN Style na czele kanałów lifestylowych, Polsat Play wiceliderem. Lifetime o 500 proc. do góry
W kwietniu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a najwięcej stracił kanał Discovery Life.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w kwietniu br. wyniósł 0,68 proc., po wzroście w porównaniu do kwietnia ub.r. o 1,49 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 3,57 proc. i wyniósł 0,54 proc.
Podium uzupełnia kanał TVN Turbo. Jego wynik zmalał o 2 proc. do 0,49 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 500 proc., pochwalić się mogła stacja Lifetime, która nadaje od grudnia 2014 roku, a monitorowana jest od marca 2015 roku. Jej średni udział w kwietniu br. wyniósł 0,06 proc., a stacja ta awansowała z miejsca 12. na 10.
Z kolei największą stratę zanotował kanał Discovery Life, który spadł z pozycji 6. na 7. Jego wynik zmalał bowiem o 29,41 proc. do 0,12 proc.
Poz. |
Stacja |
Wszyscy 4+ |
Dynamika |
|
kwiecień 2015 |
kwiecień 2016 |
|||
SHR % |
SHR % |
% |
||
1 |
TVN Style |
0,67% |
0,68% |
1,49% |
2 |
Polsat Play |
0,56% |
0,54% |
-3,57% |
3 |
TVN Turbo |
0,50% |
0,49% |
-2,00% |
4 |
Polsat Cafe |
0,36% |
0,37% |
2,78% |
5 |
TLC |
0,36% |
0,30% |
-16,67% |
6 |
Domo |
0,13% |
0,14% |
7,69% |
7 |
Discovery Life |
0,17% |
0,12% |
-29,41% |
8 |
Kuchnia+ |
0,08% |
0,11% |
37,50% |
9 |
Polsat Food |
0,07% |
0,09% |
28,57% |
10 |
Lifetime |
0,01% |
0,06% |
500,00% |
11 |
BBC Lifestyle |
0,06% |
0,05% |
-16,67% |
12 |
E!Entertainment |
0,04% |
0,03% |
-25,00% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w kwietniu br. wyniósł 0,89 proc., po spadku o 4,30 proc.
Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,78 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 2,63 proc.
Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział poszedł w dół o 5,88 proc. i wyniósł 0,64 proc.
Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał kanał Lifetime (kanał ten zanotował wzrost o 400 proc. do 0,05 proc. udziału).
Z kolei największy spadek odnotowała tutaj stacja E! Entertainment (było to 33,33 proc. do 0,06 proc.).
Poz. |
Stacja |
Wszyscy 16-49 |
Dynamika |
|
kwiecień 2015 |
kwiecień 2016 |
|||
SHR % |
SHR % |
% |
||
1 |
TVN Style |
0,93% |
0,89% |
-4,30% |
2 |
TVN Turbo |
0,76% |
0,78% |
2,63% |
3 |
Polsat Play |
0,68% |
0,64% |
-5,88% |
4 |
TLC |
0,51% |
0,38% |
-25,49% |
5 |
Polsat Cafe |
0,41% |
0,35% |
-14,63% |
6 |
Discovery Life |
0,17% |
0,13% |
-23,53% |
7 |
Kuchnia+ |
0,09% |
0,13% |
44,44% |
8 |
Domo |
0,10% |
0,11% |
10,00% |
9 |
Polsat Food |
0,07% |
0,11% |
57,14% |
10 |
BBC Lifestyle |
0,08% |
0,08% |
0,00% |
11 |
E!Entertainment |
0,09% |
0,06% |
-33,33% |
12 |
Lifetime |
0,01% |
0,05% |
400,00% |
Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele kanałów lifestylowych, Polsat Play wiceliderem. Lifetime o 500 proc. do góry