SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Style na czele kanałów lifestylowych, Polsat Play wiceliderem. Lifetime o 500 proc. do góry

W kwietniu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a najwięcej stracił kanał Discovery Life.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w kwietniu br. wyniósł 0,68 proc., po wzroście w porównaniu do kwietnia ub.r. o 1,49 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 3,57 proc. i wyniósł 0,54 proc.

Podium uzupełnia kanał TVN Turbo. Jego wynik zmalał o 2 proc. do 0,49 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 500 proc., pochwalić się mogła stacja Lifetime, która nadaje od grudnia 2014 roku, a monitorowana jest od marca 2015 roku. Jej średni udział w kwietniu br. wyniósł 0,06 proc., a stacja ta awansowała z miejsca 12. na 10.

Z kolei największą stratę zanotował kanał Discovery Life, który spadł z pozycji 6. na 7. Jego wynik zmalał bowiem o 29,41 proc. do 0,12 proc.

Poz.

Stacja

Wszyscy 4+

Dynamika

kwiecień 2015

kwiecień 2016

SHR %

SHR %

%

1

TVN Style

0,67%

0,68%

1,49%

2

Polsat Play

0,56%

0,54%

-3,57%

3

TVN Turbo

0,50%

0,49%

-2,00%

4

Polsat Cafe

0,36%

0,37%

2,78%

5

TLC

0,36%

0,30%

-16,67%

6

Domo

0,13%

0,14%

7,69%

7

Discovery Life

0,17%

0,12%

-29,41%

8

Kuchnia+

0,08%

0,11%

37,50%

9

Polsat Food

0,07%

0,09%

28,57%

10

Lifetime

0,01%

0,06%

500,00%

11

BBC Lifestyle

0,06%

0,05%

-16,67%

12

E!Entertainment

0,04%

0,03%

-25,00%

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w kwietniu br. wyniósł 0,89 proc., po spadku o 4,30 proc.

Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,78 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 2,63 proc.

Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział poszedł w dół o 5,88 proc. i wyniósł 0,64 proc.

Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał kanał Lifetime (kanał ten zanotował wzrost o 400 proc. do 0,05 proc. udziału).

Z kolei największy spadek odnotowała tutaj stacja E! Entertainment (było to 33,33 proc. do 0,06 proc.).

Poz.

Stacja

Wszyscy 16-49

Dynamika

kwiecień 2015

kwiecień 2016

SHR %

SHR %

%

1

TVN Style

0,93%

0,89%

-4,30%

2

TVN Turbo

0,76%

0,78%

2,63%

3

Polsat Play

0,68%

0,64%

-5,88%

4

TLC

0,51%

0,38%

-25,49%

5

Polsat Cafe

0,41%

0,35%

-14,63%

6

Discovery Life

0,17%

0,13%

-23,53%

7

Kuchnia+

0,09%

0,13%

44,44%

8

Domo

0,10%

0,11%

10,00%

9

Polsat Food

0,07%

0,11%

57,14%

10

BBC Lifestyle

0,08%

0,08%

0,00%

11

E!Entertainment

0,09%

0,06%

-33,33%

12

Lifetime

0,01%

0,05%

400,00%

 

Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele kanałów lifestylowych, Polsat Play wiceliderem. Lifetime o 500 proc. do góry

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl