Ukraina z największą liczbą zgłoszeń do festiwalu reklamowego Golden Drum
Festiwal Golden Drum odnotowuje wzrost liczby zgłoszeń, przy czym największą liczbę prac zgłosiła Ukraina, a następnie Rumunia, Polska, Słowacja, Węgry i Bułgaria. Ponad połowa kreatywnych rozwiązań pochodziła od niezależnych agencji. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas Awards Show Powered by Mastercard 10 października w Portorož w Słowenii.
Reklamodawcy, agencje i specjaliści ds. komunikacji marketingowej z 29 różnych krajów zgłosili swoje najlepsze prace w pięciu różnych sekcjach: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Media Excellence Drum, Creative Business Excellence Drum oraz specjalnej kategorii All Juries.
Liczba zgłoszeń do konkursu przekroczyła poziom z poprzednich lat. Miha Bevc, dyrektor konkursu, powiedział: - Golden Drum tradycyjnie odgrywa ważną rolę w społeczności kreatywnej, marketingowej i reklamowej w Europie. Dlatego jesteśmy niezwykle dumni, że festiwal powraca w tym roku jeszcze silniejszy. Agencje z aż 29 krajów zgłosiły w tym roku swoje prace, przewyższając liczbę z zeszłego roku. Najwięcej zgłoszeń pochodziło z Ukrainy, Rumunii, Polski, Słowacji, Węgier i Bułgarii (w tej kolejności), a najlepszy odzew z nowo włączonych rynków przyszedł ze Szwecji. Jako najbardziej przyjazny festiwal w regionie, nie możemy się doczekać, aby ponownie spotkać się na słoweńskim wybrzeżu, w Portorož.
Sekcja One Channel jest nadal na czele z największą liczbą zgłoszeń, gdzie Druk, Film i OOH są najsilniejszymi kategoriami.
Jury już obraduje
Rozpoczął się dwuetapowy proces oceniania zgłoszeń. Jury jest prowadzone przez profesjonalistów z całego świata: Pancho Cassis, partner i global chief creative officer, DAVID, USA/Hiszpania; Aaron Starkman, global chief creative officer, Rethink, Kanada; Ashwini Deshpande co-founder cirector, Elephant Design, Indie; Barbara Evans, managing partner, Mediaplus Group, Niemcy oraz Daniela Iebba, director of communications, global Heineken Brand, Holandia.
Lista finalistów konkursu zostanie ogłoszona 2 października br. , ogłoszenie zwycięzców konkursu Golden Drum: Awards Show Powered by Mastercard odbędzie się 10 października br.
W konkursie Young Drummers prace kreatywne z 17 krajów
Tegoroczne wyzwanie zaprojektowania najlepszego i najbardziej kreatywnego plakatu lub serii plakatów na temat "Randka z arcydziełem" zostało podjęte przez kreatywne talenty z 17 krajów.
Coroczny konkurs Young Drummers umożliwia kreatywnym osobom poniżej 30. roku życia z całego świata wykazanie się kreatywnością, zdobycie uwagi na scenie Golden Drum Awards Show i wygranie nagrody w wysokości 1 000 euro.
Najlepsze kreatywne rozwiązanie zostanie wybrane przez pięcioosobowe jury pod przewodnictwem Mykola Kovalenko, założyciela i dyrektora projektowego Mykola Kovalenko Studio, Ukraina/Słowacja i ogłoszone podczas Golden Drum Awards Show.
Dołącz do dyskusji: Ukraina z największą liczbą zgłoszeń do festiwalu reklamowego Golden Drum