Dzielenie zadłużenia na kawałki w kampanii Ultimo (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa firmy Ultimo zajmującej się windykacją i zarządzaniem wierzytelnościami. Akcję przygotowały Schulz brand friendly i K2 Media.
Bohaterką reklam jest kobieta, która dzięki współpracy z Ultimo spłaciła swoje zadłużenie, rozkładając je na dopasowane do jej możliwości raty. Symbolizuje to tort, odzwierciedlający podział długu na kawałki oraz radość z jego spłaty.
- W Ultimo przykładamy dużą wagę do standardów działania i jakości obsługi osób zadłużonych. Prezentujemy doradcze i elastyczne podejście do rozwiązania ich problemów. Naszym priorytetem jest skuteczne, ale przede wszystkim etyczne działanie prowadzące do odzyskania wierzytelności. Obecna kampania doskonale te kwestie obrazuje. Pokazujemy, że dogadanie się z Ultimo i wyjście z długów jest naprawdę możliwe - komentuje Tomasz Kohsek, dyrektor biura komunikacji marketingowej w firmie.
Kampania jest realizowana przede wszystkim w telewizji.
Za strategię i kreację reklam odpowiada agencja reklamowa Schulz brand friendly, a za obsługę mediową - agencja K2 Media.
Dołącz do dyskusji: Dzielenie zadłużenia na kawałki w kampanii Ultimo (wideo)
Hmm. Rozumiem, że w reklamie można nieco naciągać fakty, albo je przemilczać, ale żeby tak kłamać w żywe oczy?