SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Awaria podczas gola Lewandowskiego. Viaplay: Niekomfortowa sytuacja

Internauci krytykują platformę streamingową Viaplay po sobotnim meczu Borussia Dortmund - Bayern Monachium. Do półgodzinnej przerwy w transmisji doszło podczas bramki Roberta Lewandowskiego. Biuro prasowe Viaplay w rozmowie z Wirtualnemedia.pl komentuje sprawę.

Serwis Viaplay zadebiutował w Polsce na początku sierpnia. Startowi towarzyszyła kampania reklamowa, w której firma NENT Group eksponowała Bundesligę. Duża część użytkowników Viaplay wykupuje ofertę tej platformy właśnie ze względu na mecze z Robertem Lewandowskim. Tym większa była ich irytacja w sobotni wieczór, kiedy doszło do przerwy w transmisji. Została zerwana tuż przed bramką Polaka w 9 minucie spotkania, która doprowadziła do chwilowego remisu 1:1. Ostatecznie po dwóch bramkach Lewandowskiego Bayern zwyciężył z Borussią 3:2. Oba gole strzelił najbardziej znany polski piłkarz.

Internauci rozgoryczeni

W czasie blisko półgodzinnej awarii użytkownikom Viaplay wyświetlała się plansza z informacją o problemach technicznych. - Viaplay totalna klapa! Nie dość że nie mogłem obejrzeć  hitowego spotkania Borussia - Bayern to nawet teraz 3h po spotkaniu nie mogę obejrzeć skrótu meczu! To chyba największa sportowa wtopa XXI wieku! - narzekał na Twitterze jeden z klientów Viaplay.

Choć problem usunięto, to subskrybenci nie ukrywali rozczarowania. - Wrócił obraz, ale jakość pozostawia wiele do życzenia. Nie oszukujmy się, pewnie połowa użytkowników Viaplay w Polsce ogląda tam tylko Bayern i czasie jego meczów nie może być takich wpadek - stwierdził jeden z nich.

- Brawo Viaplay! To się popisali z transmisja BVB Bayern. KSW powinno się zastanowić nad ulokowaniem swojego produktu w tak zawodnej platformie - zaproponował internauta, nawiązując do nabytych ostatnio przez skandynawską firmę praw do  walk MMA. Część internautów twierdzi, że podobne przerwy w transmisji zdarzają się znacznie częściej.

Viaplay tłumaczy się i przeprasza

O komentarz poprosiliśmy biuro prasowe NENT Group w Polsce. - Wiemy, że niektórzy użytkownicy korzystający z dostępu do naszego serwisu za pośrednictwem konta Viaplay mieli trudności związane z odbiorem transmisji sobotniego meczu Bundesligi pomiędzy Borussią Dortmund i Bayernem Monachium. Oczywiście była to bardzo niekomfortowa sytuacja dla naszych klientów. Obecnie intensywnie pracujemy by upewnić się, że przyczyna zaistniałego problemu technicznego została sprawnie i skutecznie rozwiązana. Jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że zdarzenie to spotkało się z dużym niezadowoleniem naszych subskrybentów, dlatego chcielibyśmy przeprosić ich za wszelkie niedogodności z nim związane. Jeśli klienci Viaplay mieliby jakiekolwiek pytania, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta - informuje portal Wirtualnemedia.pl Viaplay.

Viaplay w poniedziałek wieczorem rozesłał też do subskrybentów informację na temat sobotniego meczu. - Wiemy, że niektórzy spośród naszych subskrybentów, korzystający z dostępu do serwisu za pośrednictwem konta Viaplay, mogli mieć problem związany z odbiorem transmisji sobotniego meczu pomiędzy Borussią Dortmund i Bayern Monachium. Jeśli znalazłaś/eś się w grupie użytkowników, którzy mieli trudności z odbiorem sobotniej transmisji, chcemy poinformować Cię, że traktujemy tę sprawę niezwykle poważnie oraz zapewnić, że robimy wszystko by zapobiec podobnym zdarzeniom w przyszłości. Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta - czytamy w wiadomości wysłanej do użytkowników Viaplay.

Część z internautów już skontaktowała się z Działem Obsługi Klienta. W ramach rekompensaty proponowana jest im obniżka opłaty za następny miesiąc o 25 proc. To nie pierwszy raz, kiedy Viaplay jest krytykowany. Tuż po starcie eksperci i internauci nie kryli rozczarowania z powodu jakości transmisji. Były one oferowane w rozdzielczości HD 720p. Dzisiaj Full HD to standard, a Eleven Sports 1 jest też dostępny w 4K. Viaplay testuje obecnie transmisje w rozdzielczości Full HD.
 

NENT Group zadowolona z wyników Viaplay

Skandynawska NENT Group poinformowała, że w trzecim kwartale br. platforma streamingowa Viaplay zyskała poza Skandynawią 286 tys. subskrybentów, z czego zdecydowaną większość w Polsce. Dzięki współpracy z partnerami (UPC Polska, Vectra, Play) NENT spodziewa się znacznego wzrostu liczby abonentów, ponieważ stanowią oni 25 proc. udziału polskiego rynku płatnej telewizji i 30 proc. tego samego rynku krajów bałtyckich. Pod koniec września Viaplay pozyskał łącznie 313 000 subskrybentów w naszym kraju, Litwie, Łotwie i Estonii. Z prognoz Dataxis wynika, że serwis streamingowy przed 2025 roku może poza regionem nordyckim zdobyć 6 mln subskrybentów.

Dołącz do dyskusji: Awaria podczas gola Lewandowskiego. Viaplay: Niekomfortowa sytuacja

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Roman
Usługa robiona po taniości, byle jak, z założeniem - skupić prawa z rynku po absurdalnej cenie, następnie jak Eleven - sprzedać się i wyjść z biznesu z kasą. A fani futbolu są w tej rozgrywce nic nieznaczącym tłem :)
0 0
odpowiedź
User
Sir Bolek
Takie rzeczy tylko w Polsce się dzieją.
0 0
odpowiedź
User
Baster
To jest robione na szubko i byle kasa sie zgadza a czy ta transmisja bedzie robiona 720 p czy 1080p to ich nie interesuje pieniadz jest wazny nie klijenci jak tak bedzie KSW i 720p to ludzie im bede odchodzic
0 0
odpowiedź