SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Vision Express kampanią świętuje swój jubileusz

Agencja Walk Creative przygotowała jubileuszową kampanię dla marki Vision Express w Polsce. Pierwszą odsłonę działań promuje spot pod hasłem „Jest tyle wspomnień do zobaczenia”. 
 

Marka Vision Express rozpoczęła kampanię z okazji 30-lecia istnienia na polskim rynku. 

W pierwszym ze spotów, rozpoczynającym jubileuszową kampanię, historia bohaterów splata się z historią Vision Express w Polsce. To opowieść o tym jak matka i córka odtwarzają swoje ulubione zdjęcie sprzed lat. Tak jak bohaterki zmieniały się przez ostatnie lata – tak zmieniała się marka Vision Express, moda i modele okularów.  

- Marka Vision Express i jej produkty obecne są w życiu Polek i Polaków od 1994 roku, aż do dziś. Te 30 lat to ponad 8 milionów badań wzroku i jeszcze więcej dopasowanych par okularów. Z tej okazji przygotowaliśmy działania, w których pokazujemy, jak pomagamy naszym Klientom zapewnić najlepszy komfort widzenia i w pełni doświadczać chwil, które warte są zobaczenia. Cieszymy się, że od tylu lat możemy towarzyszyć im zarówno na co dzień oraz w tych najważniejszych momentach - mówi Aneta Pruk, senior marketing manager Vision Express.  

Spot jest pierwszą częścią kampanii z okazji 30-lecia Vision Express na polskim rynku. Kampania obejmuje kanały digital, telewizję, radio, nośniki reklamy zewnętrznej oraz działania public relations.  

Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiada Walk Creative, która od 8 lat współpracuje z Vision Express, działania public relations przygotowała agencja Walk PR. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Cheese Film. Zakup mediów powierzono MediaHub Poland. Postprodukcję dźwięku i obrazu wykonało Studio Lunapark. 

 

 

Dołącz do dyskusji: Vision Express kampanią świętuje swój jubileusz

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl