Volvo przedstawia „bezpieczeństwo na uwadze” w globalnej kampanii
Volvo Cars stworzyło kampanię, która ma zapoczątkować nową erę bezpieczeństwa. Reklamy pod hasłem „Bezpieczeństwo w umyśle” autorstwa agencji AKQA przenoszą uwagę z tego, co znajduje się na zewnątrz samochodu, na kierowcę w środku.
Film rozpoczynający się wciągającą myślą przewodnią przedstawia światu Jima Rowana jako nowego dyrektora generalnego Volvo Cars.Rowan ujawnia kluczowe innowacje, dzięki którym można lepiej zrozumieć ludzkie zachowanie.
- Kiedy dołączyłem do Volvo Cars na początku tego roku, stało się dla mnie jaśniejsze niż kiedykolwiek, że dla nas bezpieczeństwo nie jest działaniem marketingowym ani kolejną regulacją, którą musimy wyjaśnić – mówi Rowan w filmie. - Bezpieczeństwo jest podstawą naszego celu.
Dodaje, że Volvo będzie nadal wprowadzać innowacje, „dopóki samochody nie będą się już zderzać, dopóki nie będzie zerowych kolizji”, dodaje.
Seria filmów na YouTube szczegółowo omawia siedem kluczowych technologii. W połączeniu z kampanią w mediach i kampanią społeczną, wszyscy razem pracują nad wprowadzeniem na rynek 9 listopada całkowicie elektrycznego Volvo EX90, nowego flagowego SUV-a firmy.
Pojazd został zaprojektowany tak, aby rozumieć swojego kierowcę i otoczenie, aby zapewnić bezpieczeństwo jemu i osobom, które napotkają w ruchu drogowym. Z czasem może również stać się inteligentniejszy i bezpieczniejszy, ponieważ uczy się na podstawie nowych danych i otrzymuje aktualizacje.
Najnowocześniejsze czujniki, w tym kamery, radary i LiDAR, wszystkie zasilane przez platformę obliczeniową i oprogramowanie producentów samochodów, współpracują ze sobą, tworząc 360-stopniowy obraz świata w czasie rzeczywistym.
Stworzono zestaw narzędzi, aby umożliwić ponad 80 rynkom dostosowanie i rozpowszechnianie przekazu, aby zapewnić, że „Bezpieczeństwo In Mind” dotrze do odbiorców na całym świecie.
Film po tygodniu od premiery miał 1,27 mln wyświetleń na YouTube.
Dołącz do dyskusji: Volvo przedstawia „bezpieczeństwo na uwadze” w globalnej kampanii