Wal-Mart odebrał Coca-Coli miano czołowej marki świata
Największa na świecie sieć sklepów handlowych Wal-Martzdetronizowała Coca-Colę w opracowywanym przez firmę Brand Financerankingu 500 czołowych marek świata.
Coca-Cola straciła swój tytuł po raz pierwszy od 2007 roku kiedymiała miejsce pierwsza edycja rankingu, podczas gdy Wal-Martawansował o trzy pozycje w porównaniu z poprzednią jegoodsłoną.
Jednak pomimo spadku na drugie miejsce, Coca-Cola wciąż jestdaleko przed swoim największym rywalem czyli Pepsi, które znalazłosię dopiero na 19. pozycji.
Wysoki wzrost zanotowała z kolei marka McDonald's, przydzielonaw najnowszej edycji rankingu Brand Finance Global 500 do sektorahandlowego. Awansowała ona z 22. na 12. miejsce, a jej wartośćoszacowano na 20 miliardów dolarów.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: Wal-Mart odebrał Coca-Coli miano czołowej marki świata