Warta przekonuje w kampanii, że "Każdemu może się..."
Z początkiem grudnia rusza kampania reklamowa ubezpieczyciela Warta, oparta na idei ,,Każdemu może się...". Kampanię przygotowały zespół Warty, agencja BBDO, MullenLowe Warsaw, Film Produkcja, Starcom, Media Republic. K2 Create i Clue PR.
Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na kwestię zapewnienia sobie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa.
Od 1 grudnia korzyści wynikające z posiadania ubezpieczenia komunikacyjnego Warty, takie jak np. samochód zastępczy po kradzieży auta czy ochrona zniżek, będą promowane w ramach ogólnopolskiej kampanii reklamowej, emitowanej w telewizji oraz internecie.
"Warto dobrze się ubezpieczyć" hasłem Warty
Warta podkreśla w spotach, że sytuacje takie jak stłuczka czy kradzież samochodu, mogą zdarzyć się każdemu z nas. Dlatego tak ważne jest odpowiednio dobrane ubezpieczenie, które zapewni klientom ochronę finansową. Naturalnym uzupełnieniem idei kampanii jest nowy claim marki "Warto dobrze się ubezpieczyć" podkreślający wysoką jakość oferowanych przez firmę produktów.
W trakcie kampanii promowane będą przede wszystkim ubezpieczenia komunikacyjne. Jej uzupełnieniem będą materiały reklamowe dotyczące ubezpieczeń na życie. Spoty będą obecne w telewizji oraz Internecie, w tym też w social mediach i YouTube. Kampania będzie również wykorzystywała formaty bannerowe, mailling oraz działania PR.
Za przygotowanie spotów odpowiedzialny był zespół Warty oraz agencja BBDO.
W filmach wykorzystano również materiały graficzne przygotowane przez agencję MullenLowe Warsaw, która obsługuje Wartę w ramach stałej umowy. Spoty wyreżyserowane przez Martę Pruską wyprodukowała firma Film Produkcja. Media zostały zaplanowane przez dom mediowy Starcom (TV) i Media Republic (Internet). Działania w social media realizowane są przez zespół Warty oraz agencję K2 Create, natomiast w zakresie PR firmę wspiera agencja Clue PR.
Dołącz do dyskusji: Warta przekonuje w kampanii, że "Każdemu może się..."