Węc PR przekształca się w WEC Communication
Agencja public relations Węc PR po 10 latach zmienia nazwę na WEC Communication. Krakowska agencja wdrożyła rebranding i nową strategię.
Na początku listopada agencja zaprezentowała odświeżoną identyfikację wizualną swojej marki – nowe logo i stronę internetową. Równolegle wprowadzono również nową nazwę – WEC Communication. Te zmiany to konsekwencja, odzwierciedlająca zakres świadczonych usług przez agencję na przestrzeni ostatnich lat.
Węc PR po rebrandingu to WEC Communication
- Nasze zadania już od dłuższego czasu wykraczają poza tradycyjny PR. Aby sprostać oczekiwaniom klientów, sukcesywnie rozszerzaliśmy profil działalności. Dzisiaj realizujemy projekty wszechstronnie – stąd zmiana nazwy na WEC Communication, która oddaje charakter działań agencji 360. Zbudowaliśmy zespół, który skutecznie egzekwuje, ale również tworzy strategie komunikacyjne i marketingowe. Nie boimy się też wyznaczać trendów i proponować naszym klientom nowoczesnych form komunikacji ich marek, np. stawiając na content wideo - powiedział Tomasz Węc, CEO WEC Communication.
Nowa nazwa i logo są pozbawione polskiej litery "Ę”. Drugi człon nazwy ,,Communication” nawiązuje do głównego filaru działalności agencji - kompleksowych usług komunikacyjnych i całego zespołu, który na co dzień buduje relacje z mediami, dziennikarzami, influencerami, partnerami i klientami.
Odświeżone logo wyróżnia się nowoczesnym fontem, a litera ,,V” nawiązuje do symbolu stawianego przy wykonanym zadaniu. W komunikacji wizualnej postawiono na kolor fioletowy.
Zmiana zbiega się 10-leciem firmy. Agencja specjalizuje się w prowadzeniu komunikacji klientów z branży technologicznej. WEC realizuje projekty w Polsce i w regionie EMEA, ale w portfolio posiada także kilka aktywacji globalnych. Agencja obsługuje m.in. Acer w wybranych krajach EMEA, Sabre Polska, ADATA, Fixit czy Xerox.
Dołącz do dyskusji: Węc PR przekształca się w WEC Communication