Widzew Łódź wprowadza sponsoring GRP
Klub piłkarski Widzew Łódź przygotował dla potencjalnych sponsorów ofertę reklamową opartą na efektywności. Ceny poszczególnych pakietów uzależnione są od tego, ile osób zobaczy daną markę dzięki występom drużyny.
We wprowadzonej właśnie ofercie reklamowej Widzew Łódź nie pobiera od sponsorów żadnych opłat za nawiązanie współpracy, tylko za przekazy medialne, w których marki tych firm pojawiają się dzięki występom drużyny. Klub będzie prowadził analizę materiałów telewizyjnych, radiowych, prasowych i internetowych na swój temat i dokumentował w nich ekspozycje logotypów wspierających go firm. Wartość sponsoringu będzie ustalana na podstawie ekwiwalentu pieniężnego cen reklam, jakie należałoby wykupić, aby uzyskać taką samą grupę odbiorców. Drugą częścią wynagrodzenia klubu będzie premia uzależniona od wyników osiągniętych w rozgrywkach.
- Oprócz korzyści niematerialnych chcemy dać sponsorom bardzo wymierne efekty, łatwo mieszczące się w precyzyjnie kalkulowanych planach promocji - uzasadnia Łukasz Łazarewicz, dyrektor marketingu Widzewa. - Modelową analizę ekspozycji reklamowych przeprowadziliśmy przy transmisji meczu naszej drużyny ze Stalą Stalowa Wola, podczas którego łączna wartość medialna a eksponowanych marek sięgnęła miliona złotych - dodaje.
Wiosenną ofertę sponsoringową Widzew podzielił na pakiety typu "Profit Biznesowy" dla firm najbardziej wspierających klub, w tym sponsora strategicznego, oraz pakiety o mniejszym zasięgu. Logotypy poszczególnych firm będą eksponowane na murawie boiska, strojach piłkarzy, stronie internetowej klubu, zdjęciach z meczu, podczas transmisji telewizyjnych oraz w formie komunikatów w czasie gry.
Dołącz do dyskusji: Widzew Łódź wprowadza sponsoring GRP