Wioleta Łoboda na czele marketingu i komunikacji FM Logistic
Wioleta Łoboda objęła funkcję kierownika ds. marketingu i komunikacji w FM Logistic na region Europy Centralnej.
Wioleta Łoboda na nowo objętym stanowisku będzie odpowiedzialna za kreację i implementację strategii komunikacji a także zarządzanie wizerunkiem firmy.
Przez ostatnie 7 lat pracowała na stanowisku brand managera w Grupie Mago, produkującej wyposażenie dla magazynów i branży retail.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
FM Logistic Europa Centralna jest częścią Grupy FM, powstałej w 1967 roku we Francji. Swoją działalność w regionie firma rozpoczęła w 1995 roku otwierając swoją platformę w Polsce, a następnie w Czechach, na Słowacji i Węgrzech.
Obecnie FM Logistic Europa Centralna posiada 17 platform logistycznych, 30 magazynów przeładunkowych, dysponując łącznie ponad 750 tys. mkw. powierzchni magazynowej.
Od 2020 roku za marketing i komunikację FM Logistic w Europie Centralnej odpowiadała Adrianna Morze.
Dołącz do dyskusji: Wioleta Łoboda na czele marketingu i komunikacji FM Logistic