Wódka Finlandia w nowej kampanii jest krystalicznie czysta
Pod hasłem „Krystalicznie czysta. Z mroźnej Finlandii” trwa nowa kampania wizerunkowa wódki Finlandia, produkowanej przez Brown-Forman.
Firma tłumaczy, że w nowym haśle zamyka się istota tej wódki, która niezmiennie, od półwiecza tworzona jest w jednym tylko miejscu na świecie – położonej na południu mroźnej Finlandii, niewielkiej miejscowości Rajamäki.
Nowa kampania wizerunkowa wódki Finlandia ma sięgać do wartości, które tworzą niepowtarzalny charakter wódki, jej doskonały smak oraz najwyższą jakość. Ich korzenie sięgają mroźnej Finlandii – to tam rośnie fiński jęczmień, któremu wódka zawdzięcza swój wyraźny, ale delikatny smak. Tam również bije polodowcowe źródło, z którego wypływa krystalicznie czysta woda, wykorzystywana w niezmienionej postaci do tworzenia Finlandii.
Wprowadzenie nowej kampanii wizerunkowej wsparte będzie licznymi działaniami, m.in.: w mediach branżowych oraz social media. Przygotowane zostały również oryginalne materiały promocyjne, eksponowane w punktach sprzedaży, a w wybranych miejscach w Polsce organizowane będą promocje konsumenckie.
Pomysł i kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi, a za postprodukcję reklam odpowiadała agencja Prodigious.
Dołącz do dyskusji: Wódka Finlandia w nowej kampanii jest krystalicznie czysta