SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

WP SportoweFakty przed Onet Sport, mocno w górę witryna TVP Sport i sekcja sportowa Fakt.pl

W lutym br. prawie wszystkie czołowo platformy internetowe o sporcie osiągnęły wzrosty odwiedzialności. Najwięcej zyskały platforma TVP Sport i dział sportowy na portalu „Faktu”, liderem zasięgowym pozostały WP SportoweFakty, które wyprzedzają Onet Sport i Sport.pl.

WP SportoweFakty, jako serwis www i aplikację mobilną, w lutym br. odwiedziło 9,57 mln użytkowników (to 31,88 proc. wszystkich internautów w Polsce), z których każdy spędził tam średnio 24 minuty i 44 sekundy - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Dział sportowy Onetu (Ringier Axel Springer Polska) zanotował 8,65 mln użytkowników, 28,83 proc. zasięgu oraz 19 minut i 44 sekundy przeciętnego czasu spędzonego przez odwiedzającego, natomiast Sport.pl, stanowiący sekcję sportową Gazeta.pl (Agora) - 8,14 mln internautów, 27,1 proc. zasięgu oraz 15 minut i 2 sekundy średniego czasu korzystania.

W czołowej dziesiątce są jeszcze trzy sekcje sportowe większych portali. Na Interii (Grupa Polsat-Interia) taki dział miał 5,83 mln użytkowników, 19,4 proc. zasięgu oraz 13 minut średniego czasu korzystania przez odwiedzającego, na portalu „Super Expressu” SE.pl (Grupa ZPR Media) - 3,19 mln internautów, 10,62 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 5 sekund przeciętnego czasu korzystania, a na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 2,58 mln użytkowników, 8,59 proc. zasięgu oraz 2 minut i 53 sekundy średniego czasu korzystania.

Platformę internetową TVP Sport, na której można było oglądać transmisje z najważniejszych zawodów na zimowych igrzyskach olimpijskich w Pekinie, odwiedziło 3,92 mln internautów (dało to 13,07 proc. zasięgu), z których każdy spędził przeciętnie 27 minut i 29 sekund. W tej ostatniej statystyce lepszy wynik osiągnął jedynie Flashscore.pl podający wyniki na żywo - 2,09 mln internautów spędziło tam średnio po 65 minut i 22 sekundy.

Meczyki.pl zanotowały 2,95 mln użytkowników, 9,84 proc. zasięgu oraz 11 minut i 39 sekund przeciętnego czasu korzystania, a platforma Polsat Sport - 2,56 mln odwiedzających, 8,51 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 13 sekund średniego czasu korzystania.

W porównaniu ze styczniem WP SportoweFakty zyskały 856,6 tys. internautów (to 9,8 proc. w górę) i 31 sekund średniego czasu spędzonego przez odwiedzającego (2,1 proc.).

Onet Sport osiągnął wzrost o 856 tys. użytkowników (11 proc.), Sport.pl - o 545,1 tys. (7,2 proc.), a dział sportowy Interii - o 560,4 tys. (10,6 proc.). Natomiast przeciętny czas korzystania z każdej z tych platform zmalał: na Onet Sport o 51 sekund (4,1 proc.), na Sport.pl - o 32 sekundy (3,4 proc.), a w sekcji sportowej Interii - o 30 sekund (3,7 proc.).

Dwa razy dłużej na platformie TVP Sport

Platforma TVP Sport zyskała 688,8 tys. internautów (21,3 proc.), a średni czas spędzony na niej przez użytkownika wydłużył się o 105,1 proc. - z 13 minut i 24 sekund do 27 minut i 29 sekund. W dziale sportowym Fakt.pl liczba odwiedzających zwiększyła się o 779,5 tys. (43,3 proc.), a przeciętny czas korzystania - o 37 sekund (27,2 proc.).

Z kolei sekcja sportowa SE.pl straciła 121,7 tys. internautów (3,7 proc.) i 13 sekund średniego czasu korzystania (6,6 proc.), a Flashscore.pl - 104,5 tys. użytkowników (4,8 proc.) oraz 7 minut i 54 sekundy przeciętnego czasu korzystania (10,8 proc.).

Na Meczyki.pl liczba odwiedzających zmalała o 420,5 tys. (12,4 proc.) przy wzroście średniego czasu korzystania o minutę i 48 sekund (18,3 proc.). Natomiast platforma Polsat Sport zanotowała wzrost liczby użytkowników o 293,2 tys. (13 proc.) i spadek przeciętnego czasu spędzonego przez internautę o 39 sekund (13,4 proc.).

Dołącz do dyskusji: WP SportoweFakty przed Onet Sport, mocno w górę witryna TVP Sport i sekcja sportowa Fakt.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl