135 tys. widzów „Wstaje dzień”. TVP Info przegrywa z TVN24
Pierwsze piętnaście wydań porannego magazynu TVP Info „Wstaje dzień” oglądało średnio 135 tys. osób. Program niemal dwukrotnie podnosi średniej długookresowe wyniki newsowej stacji Telewizji Polskiej. Audycja w swoim paśmie zajmuje drugie miejsce wśród stacji newsowych, przegrywając z TVN24.
Średnia widownia pierwszych piętnastu odcinków porannego programu wyemitowanych w okresie od 27 sierpnia do 14 września 2018 roku wyniosła 135 tys. osób. Rynkowy udział TVP Info ukształtował się na poziomie 5,41 proc. wśród wszystkich widzów, 2,36 proc. w grupie 16-49 i 3,40 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął pierwszy odcinek audycji. Śledziło go średnio 172 tys. osób.
Wstaje dzień” niemal dwukrotnie podnosi średniej długookresowe wyniki TVP Info. Na przykład w pierwszym półroczu 2018 roku newsowa stacja Telewizji Polskiej miała 3,41 proc. udziału w 4+ i 1,27 proc. w 16-49.
Kanał TVP Info w czasie nadawania magazynu przegrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnym TVN24. Antena ta ma w tym paśmie aż 13,80 proc. udziału. Gorzej wypada jednak Polsat News (2,56 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
Gospodarzem „Wstaje dzień” jest Anna Popek. W niektórych wydaniach w ramach zastępstwa magazyn prowadzi Adam Giza. W porannym programie prezentowane są serwisy informacyjne i przeglądy prasy, ale prowadząca porusza także tematy lifestylowe.
Audycja emitowana jest od poniedziałku do piątku między godz. 6.30 a 8.00 (w ramach porannego pasma TVP Info). Nowy program jest realizowany w studiu TVP Info, ale ma własną scenografię (białe kanapy, pomarańczowe oświetlenie). Stacja chciała w widoczny sposób oddzielić segment „Wstaje dzień”.
Dołącz do dyskusji: 135 tys. widzów „Wstaje dzień”. TVP Info przegrywa z TVN24