Wydawcy stawiają na seniorów. „Nostalgia” kolejnym pismem o gwiazdach z dawnych lat
Wydawnictwo Bauer wprowadza na rynek nowy magazyn poświęcony gwiazdom z dawnych lat. Miesięcznik „Nostalgia” zadebiutuje w sprzedaży w środę 27 stycznia br. Będzie to już trzeci podobny tytuł po „Retro" „i „Pogodzie na życie”.
Magazyn pisać będzie o gwiazdach kina i estrady XX wieku oraz wydarzeniach, które stały się ich udziałem. Czytelnicy znajdą w nim materiały dotyczących romansów, historycznych występów czy nierozwikłanych zagadek z przeszłości, a także miejsc z dawnych lat. W pierwszym wydaniu „Nostalgii” pojawią się m.in. artykuły o mrocznych stronach przyjaźni Maryli Rodowicz i Agnieszki Osieckiej, życiu Hanny i Antoniego Gucwińskich, amerykańskich latach Krzysztofa Krawczyka czy fenomenie Winnetou.
Jesienią 2014 roku Bauer wprowadził na rynek pierwszy magazyn o gwiazdach dawnych lat - „Życie na Gorąco Retro”. Tytuł okazał się hitem sprzedażowym - w pierwszych trzech kwartałach 2015 r. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 158 758 egz.
- Sukces „Retro” i towarzyszące mu ciągle rosnące zainteresowanie reklamodawców inspiruje do dalszych działań - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Bauerze. Podkreśla, że tytuły różnią się między sobą - „Retro” opowiada o ludziach, a „Nostalgia” prezentuje ich poprzez wydarzenia, w których uczestniczyli.
W połowie stycznia br. na rynku pojawił się też miesięcznik „Pogoda na życie”, poświęcony ikonom kultury ostatniego półwiecza. Wprowadziła go na rynek Agora.
- Jest wielu czytelników, którzy mają sentyment do tamtych czasów - tak rozwój tego segmentu tłumaczy Monika Rychlica z domu mediowego Initiative Media Warszawa. Podkreśla ona, że na razie zainteresowanie reklamodawców tymi pismami nie jest duże, ale może to się zmienić, gdy osiądą na rynku i ich wyniki się ustabilizują - Takie tytuły spokojnie zarabiają z samej sprzedaży - podkreśla.
„Nostalgia” liczyć będzie 48 stron, ukaże się w nakładzie 250 tys. egz. i w cenie 1,99 zł.
Redaktorem naczelnym miesięcznika został Tomasz Szymański, kierujący także redakcjami magazynów „Retro” i „Życie na Gorąco”. Tytuł będzie promowany w telewizji (stacje Grupy TVP, Grupy Polsat, Grupy TVN i IDMNet) oraz w pismach Wydawnictwa Bauer. Za kreację odpowiada Digit Art., media zakupił MEC.
Dołącz do dyskusji: Wydawcy stawiają na seniorów. „Nostalgia” kolejnym pismem o gwiazdach z dawnych lat