Wzmocniony dział marketingu Panasonic Polska
Z początkiem marca br. do zespołu Panasonic Polska dołączyli nowi menadżerowie - Junichi Suzuki oraz Zbigniew Zduleczny. Suzuki objął stanowisko wiceprezesa ds. marketingu i sprzedaży Panasonic Polska, z kolei Zduleczny objął funkcję dyrektora sprzedaży.
Suzuki będzie odpowiedzialny za planowanie i rozwój strategii biznesowej w Polsce i krajach bałtyckich.
Junichi Suzuki pracuje dla Panasonic Corporation od ponad 20
lat, dołączył do firmy w 1985 roku. Ostatnio, jako senior direktor,
pracował w departamencie planowania Panasonic Eastern Europe, gdzie
był odpowiedzialny za wszystkie operacje w Europie Centralnej i
Wschodniej.
Suzuki jest absolwentem Keio University w Tokio.
Zbigniew Zduleczny zaczął swą karierę biznesową w elektronice konsumenckiej w firmie Philips Polska gdzie spędził 12 lat na stanowiskach kierowniczych. Następnie w roku 2003 dołączył do Media Markt Polska gdzie objął stanowisko członka zarządu. W ostatnim czasie Zduleczny pracował nad rozwojem biznesu Media Markt w Rosji, jako dyrektor generalny i chief purchasing executive. W Panasonic Polska do jego zadań będzie należeć rozwój strategii sprzedaży oraz nadzór nad jej realizacją. Zbigniew Zduleczny jest absolwentem Wydziału Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Planowania i Statystyki (obecnie Szkoła Główna Handlowa).
Dołącz do dyskusji: Wzmocniony dział marketingu Panasonic Polska