SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Złap oddech” - Electrolux rozdał czyste powietrze w puszkach przeciw smogowi (wideo)

Electrolux zrealizował w Warszawie akcję ambientową „Złap oddech”, w ramach której rozdano 2 tys. puszek z czystym powietrzem. Akcję przygotowała agencja Feno.

Celem akcji "Złap oddech" było zwrócenie uwagi na problem smogu w stolicy. Pomysł na akcję powstał jako odpowiedź na coraz częstsze alarmy smogowe i pojawiające się informacje o drastycznym przekroczeniu norm zanieczyszczenia powietrza.

To nie pierwsza aktywność jaką Electrolux podejmuje na rzecz edukowania o istocie jakości powietrza. W 2016 r. Electrolux był partnerem wydarzenia Smogathon, któremu przyświecała idea walki ze smogiem z pomocą technologii, a w ramach kampanii "Zdrowy Dom 3D" marka promuje rozwiązanie Full 3D Home Cleaning System, które pomaga dbać o dom w trzech jego wymiarach - czystej podłogi, czystego powietrza i czystych zakamarków. Ponadto stała komunikacja obejmuje działania marketingowe i PR.

Za koncepcję i realizację akcji "Złap oddech" odpowiedzialna była agencja reklamowa Feno.

Dołącz do dyskusji: „Złap oddech” - Electrolux rozdał czyste powietrze w puszkach przeciw smogowi (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olaberka
Piękna Lenka
odpowiedź