Zmieniona kolęda promuje świąteczną zbiórkę Banków Żywności (wideo)
Pod hasłem „Święta nie brzmią radośnie, gdy doskwiera głód” Federacja Polskich Banków Żywności rozpoczyna tegoroczną kampanię Świątecznej Zbiórki Żywności. Organizacja przygotowała tę akcję wspólnie z firmami Scholz & Friends Warszawa, Tank Production i YakuMama Film.
Kampania Świątecznej Zbiórki Żywności prowadzonej przez Federacja Polskich Banków Żywności opiera się na przekazie, w którym radosna kolęda „Przybieżeli do Betlejem” jest śpiewana ze zmienionym tekstem. Ma on pokazać, że świątecznym marzeniem wielu potrzebujących jest zwyczajne jedzenie.
Promowana w kampanii zbiórka będzie prowadzona do 23 grudnia w sklepach, internecie i SMS-owo. Od 7 do 9 grudnia w ponad 3,3 tys. sklepów w 540 miejscowościach będzie można przekazywać kupione produkty wolontariuszom. Podobne zakupy charytatywne można robić w sklepie internetowym bankizywnosci.pl przygotowanym przez Federację Polskich Banków Żywności wraz z siecią Piotr i Paweł. Ponadto można wysłać charytatywny sms o treści „POMAGAM” na numer 73 365 (co kosztuje 3 zł plus VAT).
Działania w mediach wspierające akcję obejmują telewizję (m.in. kanały TVP), internet (m.in. Onet.pl), radio (m.in. Tok FM), prasę oraz outdoor (nośniki Clear Channel Poland).
Kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, spot telewizyjny wyreżyserowali Maria i Kazimierz Zbąscy, wyprodukował dom produkcyjny Tank Production, a postprodukcją zajęła się firma YakuMama Film.
Dołącz do dyskusji: Zmieniona kolęda promuje świąteczną zbiórkę Banków Żywności (wideo)