Żubrówka Czarna z nową odsłoną projektu artystycznego „Czarna Polana”(wideo)
CEDC Polska startuje z nową odsłoną projektu „Czarna Polana” marki Żubrówka Czarna w który zaangażowano m.in. Muńka Staszczyka, Tomasza Bagińskiego, Michała Łojewskiego oraz Albo Inaczej. CEDC przy akcji współpracowało ze studiem Dobro, Platige Image, agencjami Feeders i 2012 oraz Fabryką Marketingu.
Druga, tegoroczna edycja Czarnej Polany, projektu artystycznego pod mecenatem Żubrówki Czarnej prowadzona jest pod hasłem „Każdy z nas ma swoją naturę. I jest też natura, którą ma każdy z nas”.
W drugiej edycji projektu, inspirowanego historią marki Żubrówka Czarna, twórcy poruszają problem technologii, mediów społecznościowych i otaczających nas innowacji. Mowa jest o tym, że stanowią one barierę między człowiekiem, a naturą - zarówno naszą własną, jak i tą wokół nas.
Historię tę opowiadają: muzyk i wokalista - Muniek Staszczyk, reżyser i animator - Tomasz Bagiński, projektant Michał Łojewski, twórca marki odzieżowej UEG oraz projekt muzyczny Albo Inaczej.
- Czarna Polana od początku była projektem, która ma na celu łączyć ludzi z bardzo różnych światów - komentuje Tomasz Bagiński. - Dla mnie jest to tak naprawdę miejsce dialogu, gdzie spotykają się ludzie o różnej wrażliwości, o różnych wartościach, a na Czarnej Polanie są w stanie usiąść i ze sobą porozmawiać, kooperować. Dlatego już drugi rok z rzędu łączymy artystów z różnych dziedzin i próbujemy stworzyć coś zupełnie nowego - dodaje.
W nowej odsłonie projektu „Czarna Polana” zostanie wykorzystany teledysk autorstwa Tomasza Bagińskiego. Jego motywem przewodnim jest pytanie, czy w natłoku technologii, zwykły człowiek potrafi jeszcze znaleźć czas, aby cieszyć się otaczającą go naturą i innymi ludźmi.
Tytułowa Czarna Polana ma być metaforą miejsca, gdzie technologia traci swoją władzę nad człowiekiem, nadal pozostając częścią jego życia. Za warstwę muzyczną klipu odpowiedzialna była ekipa Alkopoligamii w ramach projektu Albo Inaczej.
W reklamie wykorzystano utwór „Co to za miejsce?” z debiutanckiej płyty donGURALesko z 2002 roku. Opowieść o szarości i coraz większym tempie życia oraz refleksji nad sensem naszej egzystencji wyśpiewał Muniek Staszczyk.
W tym roku projekt „Czarna Polna" ma o wiele szerszy zakres niż w roku ub., a jego idea rozszerza się także na kolekcję ubrań polskiej marki UEG. Michał Łojewski, projektant i założyciel UEG, przygotował limitowaną kolekcję ubrań inspirowanych naturą. Jej design nawiązuje do struktury spękanego węgla drzewnego, którym filtrowana jest Żubrówka Czarna.
Na zakończenie Czarnej Polany planowane jest otwarcie Showroomu w centrum Warszawy przy współpracy z grupą mediową Newonce. Na miejscu będzie można zobaczyć kolekcję UEG, teledysk, spotkać się z twórcami.
Za produkcję teledysku odpowiedzialny jest dom produkcyjny Dobro, a za postprodukcję Platige Image. Koncepcję tegorocznej „Czarnej Polany” i plan komunikacji przygotowały agencje Feeders i 2012. Za promocję w mediach odpowiada Fabryka Marketingu.
W ub.r. projekt „Czarna Polana” realizowany był od lutego. Zaangażowali się w niego m.in. Kayah i Atanas Walkov
Agencje Feeders i 2012 pracują dla Żubrówki Czarnej w wyniku wygranego niedawno przetargu.
Dołącz do dyskusji: Żubrówka Czarna z nową odsłoną projektu artystycznego „Czarna Polana”(wideo)