„Życie na Gorąco” liderem tygodników yellow. „Dobry Tydzień” ciągle ostatni
W kwietniu 2015 roku na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow uplasowało się „Życie na Gorąco”. Na ostatnim miejscu znalazł się wydawany od niedawna „Dobry Tydzień”.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/zycienagoracoluty2014655.jpg)
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w kwietniu 2015 roku względem kwietnia 2014 roku zmalała o 4,95 proc. i wyniosła 548 000 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 2,41 proc. do 305 515 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 221 142 egz., po wzroście o 0,32 proc.
Dwa oczka niżej uplasował się tygodnik „Na Żywo”, który zanotował największy wzrost w zestawieniu. Jego wynik zwiększył się bowiem o 9,55 proc. do 193 140 egz.
Ostatnie miejsce zajął nowy magazyn „Dobry Tydzień” (również wydawany przez Wydawnictwo Bauer), który wszedł na rynek 27 października 2014 roku. W kwietniu br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 142 547 egz.
Wirtualnemedia.pl |
kwiecień |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco |
725 813 |
548 000 |
548 000 |
760 689 |
576 546 |
576 546 |
Twoje Imperium |
412 417 |
305 515 |
305 515 |
420 161 |
298 331 |
298 331 |
Rewia |
316 668 |
221 142 |
221 142 |
325 326 |
220 436 |
220 436 |
Świat & Ludzie |
299 448 |
200 498 |
200 498 |
305 423 |
201 747 |
201 747 |
Na Żywo |
294 675 |
193 140 |
193 140 |
277 925 |
176 301 |
176 301 |
Dobry Tydzień |
249 906 |
142 547 |
142 547 |
- |
- |
- |
W kwietniu br. w porównaniu do marca br. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem, wynoszącym 4,95 proc., pochwalić się mógł tygodnik „Świat & Ludzie”. Z kolei w tym ujęciu największy spadek odnotował „Dobry Tydzień” - było to 5,11 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
kwiecień |
marzec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco |
725 813 |
548 000 |
548 000 |
748 571 |
551 939 |
551 939 |
Twoje Imperium |
412 417 |
305 515 |
305 515 |
427 110 |
314 159 |
314 159 |
Rewia |
316 668 |
221 142 |
221 142 |
336 424 |
221 375 |
221 375 |
Świat & Ludzie |
299 448 |
200 498 |
200 498 |
300 480 |
191 035 |
191 035 |
Na Żywo |
294 675 |
193 140 |
193 140 |
292 167 |
186 687 |
186 687 |
Dobry Tydzień |
249 906 |
142 547 |
142 547 |
258 932 |
150 228 |
150 228 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” liderem tygodników yellow. „Dobry Tydzień” ciągle ostatni