Opinie

  • Kochanie na ekranie. Dlaczego widzowie tak chętnie oglądają programy o miłości?

  • Jak PR pomaga docierać do dzisiejszego konsumenta? Debata Wirtualnemedia.pl

  • Donald Tusk i sztaby kryzysowe o powodzi. Jak oceniają to PR-owcy

  • Na Facebooku treści od polskich wydawców mniej widoczne. „Zareagował z arogancją”

  • Fenomen "Familiady". Co jest źródłem sukcesu teleturnieju TVP?

  • Niestosowne reklamy w trakcie powodzi. "Żerowanie na tragedii to droga donikąd"

  • Google Showcase od ponad dwóch lat w Polsce. Jak oceniają go wydawcy?

  • Kanał Sportowy bez Tomasza Smokowskiego. "Spora strata wizerunkowa”

  • Fenomen Julii Żugaj. „Wizerunek skrupulatnie budowany”

  • Jakie są jesienne ramówki? "Bardziej taktyka obronna niż próba zdobycia nowego widza"

  • Praca Start Tylko u nas