Donald Trump i bigtechy. To będzie przyjaźń czy (nie)kochanie?
Ekspertka: Kampania prezydencka w USA była jedyna w swoim rodzaju
Eksperci o nowym członku zarządu Polsatu. "Sprawny menedżer" czy "wymiar polityczny"?
Rok po Pandora Gate. Jakie wnioski dla influencerów i reklamodawców?
Branża ocenia debiut portalu XYZ. „Odpowiedź na lament nad stanem mediów”
Legimi dalej traci po podwyżce i sporze z wydawcami. Ekspert: potrzeba szybkich działań
Ruszył „Unboxing – Wielkie Otwarcie”. W jednym przypomina dawny teleturniej [Opinia]
Zmiana na czele „Rzeczpospolitej”. „Reorganizacja, a nie rewolucja”
"Alkotubki" znikną ze sklepów. "Czy w imię marketingu można wszystko?"
Wojciech Szczęsny w FC Barcelona. Pojawi się w kolejnych reklamach?
Kochanie na ekranie. Dlaczego widzowie tak chętnie oglądają programy o miłości?
Jak PR pomaga docierać do dzisiejszego konsumenta? Debata Wirtualnemedia.pl
Donald Tusk i sztaby kryzysowe o powodzi. Jak oceniają to PR-owcy
Na Facebooku treści od polskich wydawców mniej widoczne. „Zareagował z arogancją”
Fenomen "Familiady". Co jest źródłem sukcesu teleturnieju TVP?
Niestosowne reklamy w trakcie powodzi. "Żerowanie na tragedii to droga donikąd"
Google Showcase od ponad dwóch lat w Polsce. Jak oceniają go wydawcy?
Kanał Sportowy bez Tomasza Smokowskiego. "Spora strata wizerunkowa”
Fenomen Julii Żugaj. „Wizerunek skrupulatnie budowany”
Jakie są jesienne ramówki? "Bardziej taktyka obronna niż próba zdobycia nowego widza"