Anna Lewandowska wypowiada walkę fałszywym reklamom w social media
Scenarzyści „The Office PL”: Nie należy bać się pisania złych postaci
Jak powstawał scenariusz serialu „Idź przodem, bracie”? Rozmawiamy z Kacprem Wysockim
Aleksandra Popławska o „Szadzi”: Praca nad postacią przez cztery sezony to rodzaj medytacji
Nikodem Rozbicki: Chętnie umorusałbym się krwią z Quentinem Tarantino
Szef marketingu Carlsberga: telewizja już nie wystarcza
Katarzyna Wajda o roli w serialu „Odwilż”: Nie gram supermenki i twardzielki
Nowy wiceminister kultury. Wcześniej w TVP i KRRiT
Ile tracą wydawcy na tym, że big techy wykorzystują ich treści? Prezes IWP otwarcie: grube miliony
Najsłynniejszy „kuzyn” na świecie. Rozmowa z Ebonem Moss-Bachrachem z serialu „The Bear” Disney+
Posłanka Razem o proteście mediów: nie możemy dawać się naciskom big techów
Agata Kulesza o „Skazanej”: To nie jest opowieść o siostrzeństwie czy wsparciu między kobietami
Ola Adamska ze „Skazanej”: Serial pokazuje, że przyjaźnie pomiędzy kastami społecznymi są możliwe
Psycholożka o serialu „Reniferek”: Jak mamy w serialu bohaterkę plus size, to jest obiektem żartów albo budzi postrach
Odtwórca Czachy w „Prostej sprawie” Canal+: trzeci odcinek to wywrócenie go na drugą stronę
Mateusz Damięcki: Mam taką gębę jaką mam i niektórzy uważają, że jest ładna
Nowy zarząd ZFPR: public relations wzmacnia biznes, chcemy o tym głośno mówić
Dotyk na planie filmu sprawia przyjemność? „Pracujemy nad tym, żeby to zneutralizować”
Dorota Kośmicka: Żałuję, że nie powstał trzeci sezon „Londyńczyków”
Szef VML Poland: nieprofesjonalne przetargi nie są domeną "Januszów biznesu", zdarzają się dużym markom