Alior Bank sponsorem tytularnym Ultraligi. Nowy sezon od 9 czerwca w Polsat Games
We wtorek, 9 czerwca rozpocznie się kolejna edycja Ultraligi, która transmitowana będzie w Polsat Games. Sponsorem tytularnym rozgrywek został Alior Bank. - Zgodnie ze strategią „Więcej niż bank” chcemy być blisko naszych klientów i ich zainteresowań - mówi Michał Wójcik, dyrektor marketingu Alior Banku.
Format Ultraligi nie ulegnie zmianie, widzowie ponownie zobaczą znany z poprzedniej edycji system ligowy. Nowością będzie natomiast zmiana systemu promocyjnego. Otwarte i zamknięte kwalifikacje zastąpi 2. Dywizja Ultraligi - rozgrywki ligowe w systemie każdy z każdym poszerzonym o mecze rewanżowe. Zwieńczeniem zmagań będzie faza play-off, w której cztery najlepsze drużyny ligi powalczą o dwa miejsca w turnieju promocyjnym.
Studio w trakcie rozgrywek poprowadzą Dawid „Azonh” Letachowicz oraz eksperci i komentatorzy: Tomasz „TheFakeOne” Milaniuk, Michał „Avahir” Kudliński, Mikołaj „Silv4n” Sinacki, Tomasz „Magvayer” Filipiuk oraz Michał „Myha” Francuz.
Współpraca z Alior Bankiem
Ultraliga nawiązała współpracę z Alior Bankiem, który od nowego sezonu będzie sponsorem tytularnym rozgrywek.
- Alior Bank otwiera przed nami zupełnie nowe perspektywy i pozwala na nieprzerwane podnoszenie poprzeczki zarówno produkcyjnej, jak i merytorycznej - komentuje Bartosz Pawlik, dyrektor sprzedaży i strategii w firmie Frenzy. - Dodatkowo sukces polskich formacji na arenie międzynarodowej, a także imponująca aktywacja kibiców nie tylko cieszy nas jako fanów esportu, ale przede wszystkim owocuje uznaniem naszej rodzimej sceny także za granicami kraju - dodaje.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Alior Bank na początku maja 2020 roku wprowadził do swojej oferty kartę z wizerunkiem Ashe, jednej z najbardziej popularnych bohaterek League of Legends. Dzięki niej gracze zyskują dostęp do oferty w programie Mastercard Bezcenne Chwile. Pozwala on m.in. zbierać punkty na voucher, który umożliwia zasilenie konta League of Legends walutą premium w postaci Riot Points.
- Zdecydowaliśmy się wesprzeć miłośników esportu, ponieważ zgodnie ze strategią „Więcej niż bank” chcemy być blisko naszych klientów i ich zainteresowań. To właśnie kierowało Alior Bankiem, gdy wprowadzał wyjątkową ofertę skierowaną do fanów League of Legends. Jako sponsor tytularny Ultraligi możemy wspólnie z całym środowiskiem przeżywać esportowe emocje w czasie rozgrywek - mówi Michał Wójcik, dyrektor marketingu Alior Banku.
Ultraliga to flagowa produkcja Polsat Games. Do tej pory stacja wyemitowała ponad 430 godzin polskiego League of Legends na żywo. Każda transmisja zawiera segmenty publicystyczne oraz specjalistyczną analizę. Za produkcję Ultraligi odpowiada firma Frenzy.
Średni udział Polsat Games w 2019 roku wyniósł 0,02 proc.
Dołącz do dyskusji: Alior Bank sponsorem tytularnym Ultraligi. Nowy sezon od 9 czerwca w Polsat Games