Arskom dla Budimeksu
Agencja marketingu sportowego Arskom odpowiada za komunikację programu firmy Budimex dotyczącego bezpieczeństwa dzieci na drogach "Hello ICE".
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/HELLOice-655.png)
Główną osią akcji "Hello ICE" jest interaktywna mapa niebezpiecznych miejsc, na której każdy może oznaczyć niebezpieczne miejsce w drodze do i ze szkoły. Akcja społeczna skierowana jest do dzieci, rodziców i nauczycieli.
Budimex opracował również scenariusze lekcji o tematyce bezpieczeństwa dla nauczycieli nauczania początkowego. Bohaterem akcji jest tygrys Budi, który będzie animował i edukował dzieci w kwestii zasad ruchu drogowego.
Sebastian Mila ambasadorem "Hello ICE"
Finałem programu "Hello ICE" będzie organizacja w jednej ze szkół miasteczka bezpieczeństwa z udziałem ambasadora programu – byłego reprezentanta Polski w piłce nożnej, Sebastiana Mili. Na zakończenie programu, Budimex przekaże rekomendacje władzom samorządowym uwzględniając poprawę bezpieczeństwa w pobliżu szkół.
W Arskom za prowadzenie projektu odpowiadają Klaudia Mękal oraz Joanna Ciastek. Agencja jest odpowiedzialna za komunikację akcji do końca grudnia. To drugi projekt realizowany na zlecenie tego klienta.
Dołącz do dyskusji: Arskom dla Budimeksu