SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Labcon reklamuje BlaBlaCar

Agencja Labcon (Group One) wystartowała z kampanią dla marki BlaBlaCar, reklamującą jej usługę autobusową. Odpowiada za opracowanie strategii oraz stworzenie koncepcji kreatywnej akcji.
 

Współpraca jest wynikiem przetargu wygranego przez Labcon w styczniu 2022 roku.

Celem działań reklamowych jest pokazanie użytkownikom, że marka BlaBlaCar jest pośrednikiem w zakupie biletów autobusowych. W ramach akcji, odbiorcy poznają benefity związane z nabywaniem biletów przez stronę internetową lub aplikację marki.

-  Zdecydowaliśmy się na współpracę z Labconem ze względu na kompleksowość ich oferty, która została stworzona przez pryzmat naszych potrzeb, a nie wąskiej specjalizacji. Zależało nam na zintegrowanej komunikacji, docierającej do konsumenta na wielu płaszczyznach. Współpracując z zespołem o szerokim wachlarzu kompetencji - zajmującym się nie tylko koncepcją kreatywną, ale również strategią komunikacji, produkcją materiałów oraz optymalizacją kampanii - osiągnęliśmy bardzo fajne efekty - komentuje Olgierd Szyłejko, country manager Polska, BlaBlaCar.

Działania komunikacyjne realizowane przez Labcon obejmują stworzenie koncepcji  kreatywnej i strategii komunikacji usługi oraz produkcję materiałów video na YouTube i assetów display wykorzystanych w kampanii.

Agencja współpracowała w modelu House
of Communication z agencją MarTech & e-commerce SalesTube, która zapewniła wsparcie w zakresie optymalizacji kampanii oraz zakupu mediów.

Dołącz do dyskusji: Labcon reklamuje BlaBlaCar

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl