SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radek Pestka, Laura Matuszczyk i Katarzyna Tychoniewicz promują Blue Version adidasa

Marka adidas Originals wprowadza na rynek nową kolekcję Blue Version do segmentu premium. Ma ona oddawać hołd bogatemu dziedzictwu marki, reinterpretując kultowe produkty z jej archiwum przy użyciu luksusowych materiałów i niekonwencjonalnych krojów. W kampanii promującej udział wzięli Radek Pestka, Laura Matuszczyk i Katarzyna Tychoniewicz.

Kolekcję Blue Version zbudowano wokół koloru bluebird. Wypuszczając na rynek kolekcję w intensywnym niebieskim odcieniu, marka chce na nowo zdefiniować możliwości odzieży sportowej dla świadomych odbiorców mody.

W związku z debiutem Blue Version  adidas wraz z DH Vitkac współpracę z fotografem – Janem Kriwolem i przenieśli niebieski kolor adidas Originals w kultowe miejsca Warszawy. Do udziału w kampanii zaproszono - jako ambasadorów -Radka Pestkę, Laurę Matuszczyk oraz Katarzynę Tychoniewicz.

Kolekcja Blue Version zawiera najpopularniejsze modele z takich serii, jak Beckenbauer czy Essentials, ale w zupełnie nowych, nieznanych odbiorcom wcześniej krojach. Kolekcja ma łączyć historię marki adidas Originals z jej odważnym spoglądaniem w przyszłość.

Pierwsza odsłona kolekcji adidas Originals Blue Version zadebiutowała 21 września w DH Vitkac. Kolekcja jest także dostępna na stronie sklepu. Na potrzeby kampanii powstał również dedykowany lookbook.

Za przygotowanie idei kreatywnej kampanii oraz sesji zdjęciowej, projekt lookbooka, współpracę z influencerami, media relations oraz social listening odpowiada VMLY&R Poland.

Dołącz do dyskusji: Radek Pestka, Laura Matuszczyk i Katarzyna Tychoniewicz promują Blue Version adidasa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl