SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

David Beckham, Zuza Kołodziejczyk i Wiktoria Gąsiewska w kampanii adidas Ultraboost 21

Agencja VMLY&R Poland odpowiada za strategię i koncepcję lokalnego launchu modelu butów biegowych adidas Ultraboost 21. Bohaterem globalnej kampanii jest David Beckham, w lokalnej odsłonie występują influencerki Zuza Kołodziejczyk i Wiktoria Gąsiewska.

W najnowszej kampanii adidas podkreśla, jak wiele energii można odzyskać dzięki nowym Ultraboost 21. W globalnym spocie David Beckham przekonuje, że dzięki bieganiu ludzie czują się bardziej pobudzeni, zarówno fizycznie, jak i psychicznie. Wtórują mu sprinterzy Shaunae Miller-Uibo i Noah Lyles.

W ramach kampanii Ultraboost 21 marka prowadzi działania w digital i OOH/DOOH. Emitowany jest spot globalny z udziałem Davida Beckhama.

Zuza Kołodziejczyk i Wiktoria Gąsiewska w polskiej kampanii adidas Ultraboost 21

W lokalnej kampanii Zuza Kołodziejczyk i Wiktoria Gąsiewska  udowadniają, że codzienne treningi dają im radość z biegania niezależnie od tego, jaka jest pogoda za oknem, a nowe Ultraboost 21 gwarantują zwrot energii z każdym przebiegniętym krokiem.

 

 

Influencerki na co dzień można spotkać na biegowych trasach, a w ciągu najbliższego miesiąca – także na witrynach warszawskich sklepów adidas w Westfield Arkadia i Złotych Tarasach, jako bohaterki lokalnej kampanii.

Zaplanowane są szeroko zakrojone działania z zakresu influencer marketingu, działania PR oraz współpraca z mediami (newonce, Noizz, media biegowe).

adidas przygotował jeszcze jedną niespodziankę dla biegaczy – podcasty biegowe, dostępne na Spotify. Pierwszy z nich, prowadzony przez Martinusa Evansa, maratończyka i założyciela bloga 300poundsandrunning blog, z udziałem trenera adidas Runners, Mari Dottschadisa,.

Drugi odcinek to rozmowa z Shaunae Miller-Uibo, mistrzynią olimpijską z Rio de Janeiro w biegu na 400 metrów. Od 15 lutego dostępny będzie natomiast trzeci odcinek, z artystką i biegaczką Madame Ghandi. Podcasty są dostępne w języku angielskim.

Za kompleksową realizację kampanii lokalnej odpowiada VMLY&R, za produkcję spotu lokalnego w reżyserii Arka Nowakowskiego oraz contentu foto: Shootme i VMLY&R. Zakup mediów po stronie Mediacom.

Dołącz do dyskusji: David Beckham, Zuza Kołodziejczyk i Wiktoria Gąsiewska w kampanii adidas Ultraboost 21

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl