'Chwila dla Ciebie' będzie poradnikiem
Od 13 marca wydawany przez Wydawnictwo Bauer tygodnik "Chwila dlaCiebie" zmieni profil z rozrywkowego na poradnikowy i będziepozycjonowany obok takich tytułów jak "Tina", "Przyjaciółka", "PaniDomu" i "Naj".
W odnowionej "Chwili dla Ciebie" poszerzeniu ulegnie działporadnikowy, w którym pojawią się nowe kolumny (m.in. Ty i twojedziecko, SOS dla urody, Czytelniczki pytają) oraz komentarzeekspertów z dziedziny medycyny, urody, prawa i psychologii. Wpiśmie nadal będą ukazywać się materiały społeczno - interwencyjneoraz liczne reportaże. "Chwila dla Ciebie" zmieni także layout,okładkę i będzie mieć 62 strony zamiast dotychczasowych 46stron.
Tytuł ukazywać się będzie także w zwiększonym z 480 tys. egz. do600 tys. egz. nakładzie. Cena pisma nie ulegnie zmianie i nadalwynosić ma 1,60 zł. Do tygodnika nie będą dołączane gadżety.
Za zmiany w "Chwili dla Ciebie" odpowiada Marek Lasota, wydawcasegmentu pism poradniczo-rozrywkowych w Bauerze, a ich wdrażaniemzajęli się redaktor naczelny tygodnika Jarosław Mrożek oraz jegozastępca Ewa Wagner, specjalistka w dziedzinie poradnictwa i byłaredaktor naczelna m.in. "Świata Kobiety".
Pierwsze wydanie nowej "Chwili dla Ciebie" wsparte będziekampanią promocyjną w telewizji oraz magazynach Wydawnictwa Bauer.Za kreację odpowiada wydawca we własnym zakresie, natomiast zakupmediów powierzono Mediaedge:CIA. Do końca roku Bauer przeznaczy napromocję tytułu ponad 3 miliony złotych.
Dołącz do dyskusji: 'Chwila dla Ciebie' będzie poradnikiem