CityInfotv weszła do autobusów
Spółka AMS zainstalowała monitory nadające telewizję kontentowo-reklamową CityInfotv w 100 autobusach miejskich w Warszawie. Wcześniej można ją było oglądać tylko w metrze.
Prawie 300 monitorów LCD znalazło się w 100 autobusach obsługujących 40 miejskich linii w Warszawie. - Możemy dzięki temu docierać do kolejnych osób, które interesują reklamodawców, ponieważ według danych TGI 700 tys. warszawiaków podróżuje autobusami miejskimi co najmniej raz w tygodniu - uzasadnia Arkadiusz Gawlak, dyrektor ds. rozwoju oferty OOH w AMS odpowiedzialny za projekt CityInfotv.
Na ekranach oprócz reklam są nadawane informacje dla pasażerów i reklamy. Wiadomości te pojawiają się w formie serwisów dostosowanych do pory dnia i średniego czasu podróży.
Wcześniej monitory CityInfotv znajdowały się tylko w 198 wagonach metra warszawskiego, w których jest ich obecnie ponad 900. Po wprowadzeniu ekranów do autobusów ich całkowita liczba wzrosła prawie do 1,2 tys. - Łącząc ofertę metra i autobusów, otrzymaliśmy równomiernie rozmieszczoną sieć odbiorników w całym mieście - podkreśla Arkadiusz Gawlak
CityInfotv działa od wiosny 2008 roku.
Dołącz do dyskusji: CityInfotv weszła do autobusów