1,11 mln widzów „Czaru par” w TVP2. 8,86 mln zł z reklam
„Czar par” gromadził średnio 1,11 mln widzów. TVP2 w czasie nadawania teleturnieju zajęła czwarte miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i trzecie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 8,86 mln zł.
Reaktywowany teleturniej „Czar par” nadawany był w TVP2 w piątki o godz. 20.35 i 21.35, w okresie od 20 września do 13 grudnia br. Średnia oglądalność premierowych odcinków nowego projektu wyniosła 1,11 mln widzów, co przełożyło się na 7,81 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,09 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 20 września z godz. 20.40 - śledziło go 1,73 mln osób.
TVP2 w czasie emisji nowego programu zajęła ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do Polsatu, który nadawał wtedy „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” i filmy fabularne, co dało jej 14,14 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN (filmy fabularne w paśmie „Superkino”; 10,27 proc.), a trzecie - TVP1 („Dziewczyny ze Lwowa” i inne audycje; 8,17 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była stacją trzeciego wyboru.
Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków reaktywowanego programu wyniosły 8,86 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Czar par” to polski teleturniej, którego twórcą jest Bożena Walter. Formuła tego projektu zakłada rywalizację między sobą dwuosobowych zespołów, którego członkami są pary (np. małżeństwa, czy osoby zaręczone). Format był emitowany na antenie TVP1 od 20 lutego 1993 roku do 27 stycznia 1996 roku. Doczekał się trzech edycji.
W nowej odsłonie widowiska prezentowało się 14 duetów. „Czar par” prowadzili Maciej Kurzajewski oraz Izabella Krzan. Jurorami reaktywowanego teleturnieju były duety: Katarzyna Cichopek i Marcin Hakiel oraz Dorota Chotecka i Radosław Pazura.
Zwycięzcą właśnie zakończonej edycji show zostali Katarzyna i Krzysztof Fabiańscy. Zwycięska para zdobyła nagrodę główną w wysokości 300 tys. zł, którą wręczył Mateusz Matyszkowicz - członek zarządu Telewizji Polskiej. O zwycięstwie w ramach etapu „Czar Par. Dogrywka”, a tym samym o wygranej całego programu zdecydowali widzowie w specjalnym głosowaniu SMS.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,11 mln widzów „Czaru par” w TVP2. 8,86 mln zł z reklam