Cztery nowe osoby w dziale obsługi Change Communications
Agencja Change Communications powiększyła swój dział obsługi klienta o cztery osoby. Katarzyna Borucka objęła stanowisko account supervisor, a Dominika Gowik, Ewa Przytulska i Kamila Stefaniak - account executive.
Katarzyna Borucka przeszła do działu obsługi Change Communications z agencji Gruppa66 Ogilvy, w której obsługiwała marki Milka, Prince Polo, Alpen Gold i 3 Bit. W Change objęła stanowisko account supervisor, które zajmowała również w Ogilvy.
Z kolei jako account executive rozpoczęły pracę w dziale obsługi Change Communications Dominika Gowik, Ewa Przytulska i Kamila Stefaniak. Wszystkie pracowały wcześniej na takim samym stanowisku: Gowik w Tequila/Polska i BBDO Warszawa, Przytulska w Gruppa66 Ogilvy, a Stefaniak w Grey Warszawa.
- Rozbudowa działu obsługi klienta ma związek z wygraniem przez Change Communications w ostatnim czasie kilku znaczących przetargów, między innymi na obsługę marki Play - uzasadnia Anna Pańczyk, dyrektor zarządzająca agencji. - Zwiększyła się również ilość projektów realizowanych zarówno dla obecnych, jak i nowych klientów - dodaje.
Dołącz do dyskusji: Cztery nowe osoby w dziale obsługi Change Communications