SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dorota Gomółka: z FireFly Group do Ogilvy Action

Dorota Gomółka odchodzi z FireFly Group. Za kilka miesięcy rozpocznie pracę w Ogilvy Group Poland.

Dorota Gomółka w FireFly Group jako group account director będzie pracować tylko do końca stycznia przyszłego roku. Następnie rozpocznie pracę w Ogilvy Group Poland, gdzie od lutego obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego Ogilvy Action.

- Objęcie przez Dorotę Gomółkę stanowiska dyrektora zarządzającego Ogilvy Action to zdecydowany krok w kierunku pozycjonowania Ogilvy Action jako agencji marketingu zintegrowanego i jasny sygnał dla rynku, jakim obszarem biznesu jesteśmy zainteresowani – powiedział Tomasz Bałuk, CEO Ogilvy Group Poland.

Dołączenie Doroty Gomółki do zespołu Ogilvy Action ma być końcem zmian w agencji zapoczątkowanych kilka miesięcy temu. Od ponad pół roku firma ma nowego dyrektora kreatywnego – Bartłomieja Kowalskiego, który wcześniej pełnił analogiczną funkcję w Wunderman Polska należącej do Young & Rubicam (więcej na ten temat).

- Nowi dyrektor zarządzający i dyrektor kreatywny mają na celu zdecydowanie przesunąć ciężar pozycjonowania Ogilvy Action w stronę experiental, trade, shopper i promotional marketingu, zintegrowanego z działaniami digital i mobile marketing. Tym samym w ramach Ogilvy Group Poland następuje wyraźne rozróżnienie pomiędzy Gruppa66 Ogilvy – agencją full service oraz Ogilvy Action – agencją marketingu zintegrowanego – czytamy w komunikacie prasowym

Gomółka była związana z FireFly Group od 2007 roku. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Jet, Ellipse, i Polymus. W FireFly Group jej obowiązki przejmie Michał Rafa (więcej na jego temat).

Dołącz do dyskusji: Dorota Gomółka: z FireFly Group do Ogilvy Action

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
agenturka
drogie Ogilvy! serdecznie wam współczuję!! trzymam kciuki, ża szybko się połapiecie w błedzie jaki popełniliście
0 0
odpowiedź
User
pozdrowienia dla typowego Polaka
klasyczna polska zawiść osoby, której pewnie niewiele się w życiu udało
0 0
odpowiedź
User
ad pomylus
z pewnością - cieszą się ci, którym się nigdy pracować nie chciało i pojęcia nie mają o reklamie, teraz to laba na całego...
0 0
odpowiedź