Europejski przegląd reklamowy TK Maxx
Sieć sklepów TK Maxx (TJX Europe) rozpoczęła przegląd swojego ogólnoeuropejskiego budżetu reklamowego.
TK Maxx ma sklepy w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech i Polsce. Na początku br. otworzyła sklep w Austrii, a na jesień zaplanowano otwarcie placówki w Holandii. Proces nadzoruje Deborah Dolce, wiceprezes oraz group brand & marketing director w firmie.
Ostatnią kampanię TK Maxx, która realizowana była w całej Europie, przygotowała agencja The Brooklyn Brothers .Jej bohaterami byli klienci tej sieci sklepów. Podobny zabieg zastosowano w kampanii jesienią ub.r. (zobacz szczegóły).
Przedstawiciele TK Maxx zapowiedzieli też zakończenie współpracy z agencją public relations FleismanHillard, która z marketerem tym pracowała od początku ub.r.
TK Maxx w dalszym ciągu pracuje z domem mediowym Mindshare w zakresie planowania i zakupu mediów do prowadzonych kampanii.
Dołącz do dyskusji: Europejski przegląd reklamowy TK Maxx