„Fakt” przed „Przeglądem Sportowym”, a „Auto Świat” przed „Gazetą Wyborczą” i „Newsweekiem” na Facebooku (TOP 20)
Wśród polskich tytułów prasowych najwięcej fanów na Facebooku ma „Fakt”, wyprzedzając pod tym względem „Przegląd Sportowy” i „Auto Świat”. Natomiast najbardziej użytkowników swoich fanpage’y angażują „Gazeta Wyborcza” i „Fakt”.
Fanpage Fakt24.pl, serwisu internetowego dziennika „Fakt”, na koniec grudnia ub.r. miał 916,8 tys. użytkowników, o 0,3 proc. więcej niż miesiąc wcześniej. Profil „Przeglądu Sportowego” obserwowało natomiast 875,6 tys. internautów (0,1 proc. mniej niż na koniec listopada), a fanpage „Auto Świata” - 572,9 tys. (0,2 proc. mniej niż przed miesiącem) - pokazują dane z platformy SoTrender.
W zestawieniu są też fanpage’e związane z innym dziennikiem ogólnopolskim: „Gazetą Wyborczą” (531,5 tys. użytkowników) i jej dodatkiem „Wysokie Obcasy” (281,3 tys.). Wśród tygodników opinii zdecydowanie najpopularniejszy jest „Newsweek Polska” (462,9 tys. użytkowników), wyprzedzając „Politykę” (274,3 tys.) i „Sieci” (210,4 tys.).
Na liście są również profile magazynów z różnych dziedzin tematycznych: komputerowej („Komputer Świat” i „CD Action”), popularnonaukowej („Charaktery” i „Focus”), dla mężczyzn („CKM” i „Men’s Health Polska”), dla kobiet („Women’s Health Polska” i „Elle”), motoryzacyjnej („Auto Świat” i „MotoRmania”) oraz biznesowej („Forbes”).
Fanpage „Wysokich Obcasów” osiągnął wzrost o 1 proc. do 281,3 tys. użytkowników, a profile „Auto Świata”, „Komputer Świata”, „Women’s Health Polska” i „MotoRmanii” zanotowały spadki o 0,2 proc.
Na fanpage’u „Gazety Wyborczej” aktywnych było prawie 64 tys. użytkowników (określonych jako storytellers), o 7 proc. więcej niż miesiąc wcześniej.
W przypadku profilu „Faktu” liczba takich użytkowników wzrosła o 4 proc. do 60,3 tys., a w przypadku profilu „Przeglądu Sportowego” - zmalała o 9 proc. do 51 tys.
Fanpage „Wysokich Obcasów” osiągnął wzrost o 92 proc. do 20,6 tys. aktywnych użytkowników, a profil „Tygodnika Podhalańskiego” - o 81 proc. do 11,1 tys. Natomiast profil tygodnika „Do Rzeczy” (funkcjonujący pod nazwą Tygodnik Lisickiego) zanotował spadek o 26 proc. do 12 tys., „Rzeczpospolitej” - o 15 proc. do 16,7 tys., a „Tygodnika Solidarność” - o 14 proc. do 17,3 tys.
Na profilu „Faktu” internauci wykonali w grudniu 437,7 tys. różnych aktywności (kliknięć w ikonki emocji, komentarzy, udostępnień), a wskaźnik interaktywności wyniósł 1,84 mln.
Fanpage „Gazety Wyborczej” zanotował 418,8 tys. aktywności internautów i 1,8 mln wskaźnika interaktywności, a profil „Przeglądu Sportowego” - 340 tys. aktywności i 543 tys. wskaźnika interaktywności.
Dołącz do dyskusji: „Fakt” przed „Przeglądem Sportowym”, a „Auto Świat” przed „Gazetą Wyborczą” i „Newsweekiem” na Facebooku (TOP 20)
Głównie pompuje Ewa z Łysym i jareczkiem