Polskie agencje na shortlistach w Golden Drum, Change Serviceplan z 8 nominacjami
25 nominacji otrzymało w sumie 8 polskich agencji w tegorocznym konkursie reklamowym Golden Drum. Wśród nich są m.in. VMLY&R Poland, Change Serviceplan, 180heartbeats + Jung von Matt Warszawa. Większość nadesłanych prac pochodzi z Ukrainy, a także z Polski, Słowacji i Węgier.
55 jurorów festiwalu reklamowego Golden Drum wybrało tegorocznych finalistów spośród zgłoszeń z 24 różnych krajów. Konkurs składa się z czterech zróżnicowanych sekcji: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Business Excellence Drum oraz specjalnej sekcji All Jury, przyjętej w rundzie 1000 zgłoszeń.
Większość nadesłanych prac pochodzi z Ukrainy, a następnie z Polski, Słowacji i Węgier. Aż dwie trzecie wpisów w tym roku jest dokonanych przez niezależne agencje, gdzie w porównaniu do ubiegłego roku więcej wpisów pojawiło się w dziale One-Channel. Do najsilniejszych w tym roku należą sekcja Rzemiosło i grupa Dobro Społeczne.
Na shortlisty Golden Drum trafiło 8 agencji z Polski, które w sumie otrzymały 25 nominacji. Są to:
Change Serviceplan (Group One) za kampanię "Unmute" dla Polskiego Związku Głuchych - 8 nominacji;
180heartbeats + Jung von Matt za kampanię "Helping Whopper Jr" dla Burger Kinga - 5 nominacji;
Grey Polska za kampanię "Parlament" dla Fundacji mamprawowiedziec.pl - 4 nominacje;
VMLY&Rubicam Poland za kampanię "Pierwsza pomoc dla ludzkości" dla BNP Paribas - 3 nominacje;
Havas Creative Group za kampanię "Talerz dla tego, który nie przyjdzie" dla Fundacji Ocalenie - 2 nominacje;
Just Poznań za kampanię "Mniej plastiku" dla Credit Agricole Bank Polska - 1 nominacja;
TWIN Collective Warszawa za "Be kind rewind" dla 4.30 Studio - 1 nominacja;
Feeders Agency za "Spray the sweaty" dla Procter&Gamble - 1 nominacja.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Jury konkursu Young Drummers wybrało finalistów spośród kreatywnych rozwiązań, pochodzących z 15 krajów. Ten coroczny konkurs wspierany przez słoweńską Izbę Turystyczną umożliwił twórcom poniżej 30. roku życia z całego świata pokazanie swojej kreatywności i wygranie 1000 euro.
Zwycięzcy konkursu Golden Drum zostaną ogłoszeniu podczas gali Golden Drum Awards Show Powered by Mastercard , która odbędzie się w Rovinj w piątek, 23 września o godzinie 20.30.
Podczas gali ogłoszeni zostaną również zwycięzcy w takich kategoriach, jak Brand Grand Prix, Adriatycka Agencja Roku, Niezależna Agencja Roku, Agencja Roku, w tym roku po raz pierwszy również Produkcyjna Agencja Roku i Cyfrowa Agencja Roku, Dyrektor Kreatywny Roku.
Dołącz do dyskusji: Polskie agencje na shortlistach w Golden Drum, Change Serviceplan z 8 nominacjami