SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„M jak miłość”, „Sylwester marzeń”, „Na dobre i na złe” i „The Voice Kids” hitami TVP2 w 2020 roku

Największą widownię w 2020 roku w TVP2 zgromadziły takie pozycje, jak: „M jak miłość”, „Sylwester marzeń”, „Na dobre i na złe” i „The Voice Kids” - 30 topowych pozycji w raporcie Wirtualnemedia.pl.

„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm „M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

Największą widownię w TVP2 w 2020 roku zgromadził serial „M jak miłość” z 14 kwietnia. Obejrzało go 5,06 mln widzów, co przełożyło się na 31,29 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez One House. Przynajmniej przez 1 minutę audycję widziało 5,87 mln osób.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugim miejscu sklasyfikowany został trwający kilka godzin „Sylwester marzeń z Dwójką”, który 31 grudnia śledziło średnio 4,88 mln widzów TVP2 (13,74 mln przynajmniej przez 1 minutę), co przełożyło się na 31,48 proc. udziału.

Podium uzupełnia medyczna produkcja „Na dobre i na złe”, którą 22 kwietnia obejrzało 3,32 mln widzów (RCH 1 min - 4,26 mln; 21,97 proc. udziału).

Czwarty był jeden z odcinków programu „The Voice Kids”, który 25 stycznia śledziło średnio 2,96 mln widzów (4,21 mln przynajmniej przez 1 minutę), co przełożyło się na 22,17 proc. udziału.

Czołową piątkę uzupełnia telenowela „Barwy szczęścia” z 28 stycznia. Tego dnia produkcja miała 2,96 mln widzów (RCH 1 min - 3,67 mln), co dało stacji 18,98 proc. udziału.

Oczko niżej znalazło się „Koło fortuny”. 2 lutego teleturniej obejrzało 2,89 mln widzów (23,75 proc. udziału).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który 17 lutego miał 1,82 mln osób (RCH - 2,08 mln), co dało TVP2 33,06 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął „Sylwester marzeń z Dwójką” (1,67 mln widzów; 28,14 proc. udziału), a podium uzupełniają tutaj talent-show „The Voice Kids” (1,16 mln widzów; 21,66 proc. udziału).

Krótszy czas oglądania telewizji w 2020 roku

W 2020 roku statystyczny Polak każdego dnia spędził przed telewizorem średnio 4 godziny, 20 minut i 58 sekund. W porównaniu do 2019 roku czas skrócił się o 4 minuty i 54 sekundy, a 2018 - o 3 minuty i 50 sekund.

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w 2020 roku zajęła TVP1, która awansowała z drugiej lokaty. Średni dobowy udział kanału względem 2019 roku zmniejszył się o 0,21 proc. do 9,66 proc. (najmniejszy spadek wśród tzw. „wielkiej czwórki”).

Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 15,13 proc. do 8,36 proc. Jednocześnie był to największy spadek wśród dziesięciu czołowych stacji.

Podium uzupełnia TVP2 - udział stacji wyniósł 7,54 proc., po spadku względem 2019 roku o 9,59 proc.

Na czwarte miejsce spadł TVN (stacja miała 7,49 proc. udziału; w dół o 11,36 proc.).

Dołącz do dyskusji: „M jak miłość”, „Sylwester marzeń”, „Na dobre i na złe” i „The Voice Kids” hitami TVP2 w 2020 roku

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jordi
Najlepsza rozrywka jak zawsze w Dwójce. Teleturnieje, Szansa na sukces, The Voice, ten specjalny program na 50-lecie.
0 0
odpowiedź
User
ola
chyba to zestawienie zamówił Pan Jacek K....
0 0
odpowiedź
User
beti
Najlepsza rozrywka jak zawsze w Dwójce. Teleturnieje, Szansa na sukces, The Voice, ten specjalny program na 50-lecie.
rozumiem ze robiłeś/aś/ te programy jak je tak chwalisz?🤦
0 0
odpowiedź