SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

I-III kwartał 2012: „NG Traveler” najwięcej zyskał w segmencie podróżniczym

W okresie od stycznia do września 2012 roku wśród miesięczników podróżniczych liderem sprzedaży był niezmiennie magazyn „National Geographic Polska”. Natomiast największym wzrostem pochwalić się mógł „NG Traveler”, a najwięcej stracił „Voyage”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (G+J Polska) w pierwszych trzech kwartałach ub.r. wyniosła 52 183 egz. i była o 5,85 proc. niższa niż w analogicznym okresie rok wcześniej.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez G+J „NG Traveler”. Jego średnia sprzedaż ogółem uplasowała się na poziomie 30 005 egz. i wzrosła o 14,18 proc.

Trzecią lokatę zajął miesięcznik „Voyage” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie sprzedał się on w liczbie 12 694 egz. po spadku o 15,19 proc. - największym w zestawieniu.

  I-III kwartał
2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
National Geographic Edycja Polska 52 183 55 424
Traveler 30 005 26278
Voyage - Magazyn o Podróżach 12 694 14 968
Podróże - Magazyn Turystyczny 10 226 9 658


We wrześniu br. liderem w segmencie także był miesięcznik „National Geographic Polska” ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 52 941 egz. (spadek o 13,29 proc. względem września 2011 roku). Drugie miejsce zajął „NG Traveler” (29 639 egz.,wzrost o 14,3 proc. - największy w zestawieniu), na podium znalazł się też notujący największy spadek magazyn „Voyage” (11 584 egz., - 20,18 proc.).

  wrzesień
2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
National Geographic Edycja Polska 52 941 61 056
Traveler 29 639 25 930
Voyage - Magazyn o Podróżach 11 584 14 513
Podróże - Magazyn Turystyczny 10 838 9 684

Dołącz do dyskusji: I-III kwartał 2012: „NG Traveler” najwięcej zyskał w segmencie podróżniczym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl