SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Instytut Publico z nowymi klientami z branży medycznej

Instytut Publico nawiązał współpracę z Wojewódzkim Szpitalem Specjalistycznym Megrez w Tychach, Szpitalem miejskim w Sosnowcu oraz firmą Audio-Med, zajmującą się sprzedażą i dystrybucją aparatów słuchowych.

Publico przeprowadzi dla Szpitala Megrez kompleksowe działania komunikacyjne i promocyjne, ze szczególnym uwzględnieniem promocji nowo otwartego Zakładu Diagnostyki Obrazowej, a także komunikacji wewnętrznej oraz wsparcia działań w social mediach.

Obsługa obejmuje także współpracę szkoleniową z zakresu strategii komunikacji promocyjnej placówki medycznej oraz obsługi pacjenta i komunikacji via social media. Szkolenia realizuje dr Krystian Dudek. Umowa obowiązuje rok z możliwością przedłużenia.

Współpraca ze Szpitalem miejskim w Sosnowcu obejmuje prowadzenie komunikacji kryzysowej, budowanie strategii komunikacji, realizację wydarzeń specjalnych. Dotyczy ponadto wsparcia działań w obszarze social mediów oraz realizacji szkoleń z zakresu opracowania i realizacji strategii komunikacji, współpracy z mediami, komunikacji z pacjentem w sytuacjach trudnych komunikacyjnie - realizowanych przez dra Krystiana Dudka. Umowę podpisano na okres roku z możliwością przedłużenia.

Instytut Publico poprowadzi dla Audio-Med doradztwo strategiczne z zakresu promocji marki i komunikacji sprzedażowej oraz będzie odpowiadał za działania public relations, web design, social media i realizację kampanii reklamowej. Współpraca obejmuje też szkolenie z zakresu przygotowania i wdrożenia strategii promocji oraz komunikacji sprzedażowej. Umowę podpisano na 6 miesięcy z opcją przedłużenia.

Współprace z nowymi klientami nawiązano w wyniku rozpoznania rynku i konkursu ofert. Koordynacją projektów zajmą się dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu Publico oraz Justyna Szreter, główna specjalistka ds. public relations.

Dołącz do dyskusji: Instytut Publico z nowymi klientami z branży medycznej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl