SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania Renault Thalia

Kampania radiowa agencji Publicis dla Renault Thalia

Zalety Renault Thalia przedstawia od dziś nowa reklama radiowa przygotowana przez agencję Publicis. Spot jest nadawany w radiu RMF FM i stacjach lokalnych. Celem kampanii jest poinformowanie potencjalnych nabywców o atrakcyjnej cenie samochodu i podkreślenie jego rodzinnego charakteru. To druga kampania realizowana przez Publicis dla Renault w tym miesiącu. Potrwa dwa tygodnie.

Spot zatytułowany "Kroki" jest utrzymany w konwencji wycieczki, która odwiedza atrakcyjne wnętrze. Odpowiedni nastrój zbudowano poprzez efekty dźwiękowe: dodanie pogłosu przypominającego akustykę sal wystawienniczych oraz odgłos kroków grupki ludzi. Przewodnik wycieczki zwraca uwagę zwiedzających na przestronność wnętrza samochodu, ukryte poduszki powietrzne i pasy z pirotechnicznymi napinaczami. "Przejdźmy teraz do bagażnika" prosi przewodnik i zachwycając się jego pojemnością puentuje: "510 litrów pojemności stanowi o funkcjonalności tego na wskroś rodzinnego samochodu". Spot wieńczy wypowiadane przez kobietę hasło kampanii: "Renault Thalia już od 33.800 złotych - w sam raz dla rodziny!".

Kreację przygotował Marcin Nowosielski, Copywriter agencji Publicis. Produkcję powierzono Marzenie Purowskiej z Publicis oraz Domowi Produkcyjnemu SONOFECT.

Dołącz do dyskusji: Kampania Renault Thalia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl