Maciej Świątek za Magdalenę Mulengę w Mindshare Polska
Maciej Świątek objął stanowisko dyrektora pionu client leadership w domu mediowym Mindshare Polska. Poprzednio funkcję tę pełniła Magdalena Mulenga, która przeszła do agencji Quisma.
Jako dyrektor pionu client leadership w Mindshare Polska Maciej Świątek przejął nadzór nad działaniami reklamowymi oraz przygotowywaniem i implementacją strategii kampanii realizowanych przez jeden z czterech zespołów klienckich tego pionu, pracujący m.in. dla FoodCare, RMF FM, Motoroli, IBM-u, Sodexo oraz TM Toys. Jednocześnie Świątek nadal będzie pełnił obowiązki związane ze strategiczno-operacyjnym wsparciem kampanii outdoorowych i kinowych.
Na czele pionu client leadership Maciej Świątek zastąpił Magdalenę Mulengę, która objęła funkcję dyrektora zarządzającego w agencji performance marketingu Quisma, należącej do struktury GroupM. Świątek pracuje w Mindshare Polska od 2008 roku. Poprzednio jako manager w pionie client leadership sprawował nadzór strategiczny nad wszystkimi działaniami domów mediowych Mindshare i The Media Insight w zakresie mediów zewnętrznych (OOH, ambient, kino). Wcześniej pracował w dziale prasowym CR Media Consulting.
Dołącz do dyskusji: Maciej Świątek za Magdalenę Mulengę w Mindshare Polska