Roszady w dziale reklamy segmentu pism luksusowych Bauera. Odchodzi Elżbieta Hołubka
Małgorzata Pędzich objęła stanowisko kierowniczki reklamy segmentu pism luksusowych w Wydawnictwie Bauer. Zastąpiła Elżbietę Hołubkę, która odeszła z firmy. Dyrektorką działu oferty specjalnej została natomiast Edyta Korzekwa-Machocka.
Elżbieta Hołubka 13 stycznia zakończyła pracę w wydawnictwie. Funkcję pełniła od września 2018 roku, wcześniej była m.in. dyrektorką reklamy w Wydawnictwie Zwierciadło (2012-2017) i dyrektorką Biura Reklamy w G+J Gruner+Jahr Polska (1996-2011).
Małgorzata Pędzich w Bauerze pracuje od 2015 roku, w przeszłości związana była z Edipresse Polska m.in. jako wicedyrektorka biura reklamy „Poradnika Domowego”.
Edyta Korzekwa-Machocka została dyrektorką Działu Oferty Specjalnej. Będą do niej raportowały Ania Ziemkowska, Ania Wożbińska, Małgosia Szymańska, Monika Walenko i Paulina Borkowska. Korzekwa-Machocka w Bauerze pracuje od 13 lat, na początku jako starszy specjalista ds. sprzedaży i jako menedżer oferty specjalnej. W przeszłości była przez dwa lata starszym specjalistą ds. sprzedaży w Polska Press Grupie.
Wydawnictwo Bauer pod koniec ub.r. zdecydowało o zamknięciu pięciu tytułów prasowych: „Naj”, „Przepis na zdrowie”, „Bliżej Ciebie”, "Takie jest życie” i "Cuda i objawienia” oraz szeregu wydań specjalnych.
Firma większe cięcia przeprowadziła wiosną 2020 roku w czasie pierwszej fali pandemii koronawirusa. Zdecydowano wtedy o zamknięciu 34 tytułów (łącznie z wydaniami specjalnymi) i zwolnieniu 27 osób.
W 2021 roku przychody Wydawnictwa Bauer zmalały o 2 proc. do 353,55 mln zł, a zysk netto - ze 107,82 do 98,93 mln zł. Na koniec 2021 roku spółka zatrudniała 506 pracowników.
Dołącz do dyskusji: Roszady w dziale reklamy segmentu pism luksusowych Bauera. Odchodzi Elżbieta Hołubka
Brawo