"Mamy kota na punkcie mleka" - kampania za 2,4 mln euro
Jesienią przyszłego roku w prasie, radiu i internecie ruszy kampania informacyjno-promocyjna na rzecz mleka i wybranych produktów mleczarskich. Za jej realizację i przygotowanie będą odpowiedzialne firmy Ecorys i M&CC.
Oferta konsorcjum Ecorys oraz M&CC została najwyżej sklasyfikowana przez Polską Izbę Mleka oraz Polską Federację Hodowców Bydła i Producentów Mleka, które zakończyły postępowanie konkursowe dotyczące przygotowania i realizacji kampanii.
Kampania zainicjowana przez Polską Izbę Mleka oraz PFHBiPM ubiega się o dofinansowanie ze środków RP i UE w ramach mechanizmu Wspólnej Polityki Rolnej "Wsparcie działań promocyjno-informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych".
Akcja będzie miała na celu edukację na temat wartości odżywczych mleka i przetworów, wzmocnienie pozytywnego wizerunku oraz zwiększanie konsumpcji mleka, jogurtów oraz serów żółtych w Polsce. Start programu przewidziany jest - po uzyskaniu dofinansowania UE - na wrzesień 2012 r.
Trzyletnia kampania "Mamy kota na punkcie mleka" o wartości ponad 2,4 mln euro netto będzie miała zasięg ogólnopolski. Akcja ruszy na jesieni 2012 roku. Obejmie prasę kobiecą, radio oraz odsłonowe i kontekstowe kampanie online.
Dołącz do dyskusji: "Mamy kota na punkcie mleka" - kampania za 2,4 mln euro