Marki na Facebooku: Disney awansował na 2. miejsce, 100-proc. wzrost PlayStation
Serwis Socialbakers porównał wzrost popularności czołowych marek na Facebooku w odniesieniu do stanu z początku bieżącego roku.
Na koniec 2010 roku Coca-Cola - najpopularniejsza marka w społecznościowym portalu - miała 21,6 miliona fanów. Druga była marka Starbucks (19,0 mln), a trzecia Oreo (16,2 mln).
Po sześciu miesiącach na pozycji lidera nie nastąpiła zmiana - utrzymała ją zbliżająca się na dzień 1 czerwca do 29 milionów fanów Coca-Cola. Przetasowania miały za to miejsce na kolejnych pozycjach. Drugą straciła marka Starbucks, którą zastąpiła Disney - mająca prawie 25 milionów fanów (wzrost o 58 proc.) i zmniejszająca stratę do Coca-Coli.
Prawie wszystkie pozostałe marki pół roku temu obecne w pierwszej dziesiątce utrzymały swoje miejsce w czołówce. Wypadła tylko Victoria's Secret, którą zastąpiła PlayStation, notując w analizowanym okresie 100-proc. wzrost liczby fanów.
Dołącz do dyskusji: Marki na Facebooku: Disney awansował na 2. miejsce, 100-proc. wzrost PlayStation