SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marki na Facebooku: Disney awansował na 2. miejsce, 100-proc. wzrost PlayStation

Serwis Socialbakers porównał wzrost popularności czołowych marek na Facebooku w odniesieniu do stanu z początku bieżącego roku.

Na koniec 2010 roku Coca-Cola - najpopularniejsza marka w społecznościowym portalu - miała 21,6 miliona fanów. Druga była marka Starbucks (19,0 mln), a trzecia Oreo (16,2 mln).

Po sześciu miesiącach na pozycji lidera nie nastąpiła zmiana - utrzymała ją zbliżająca się na dzień 1 czerwca do 29 milionów fanów Coca-Cola. Przetasowania miały za to miejsce na kolejnych pozycjach. Drugą straciła marka Starbucks, którą zastąpiła Disney  - mająca prawie 25 milionów fanów (wzrost o 58 proc.) i zmniejszająca stratę do Coca-Coli.

Prawie wszystkie pozostałe marki pół roku temu obecne w pierwszej dziesiątce utrzymały swoje miejsce w czołówce. Wypadła tylko Victoria's Secret, którą zastąpiła PlayStation, notując w analizowanym okresie 100-proc. wzrost liczby fanów.

Dołącz do dyskusji: Marki na Facebooku: Disney awansował na 2. miejsce, 100-proc. wzrost PlayStation

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl