Marki z sektora finansowego najczęściej odpowiadają na Twitterze
W II kwartale 2012 roku najczęściej na posty użytkowników Twittera odpowiadały marki z branży telekomunikacyjnej. Teraz na czele są marki z sektora finansowego - wynika z danych Socialbakers.
Niecały rok temu marki telekomunikacyjne odpowiadały na 37,3 proc. wpisów użytkowników Twittera. Marki finansowe były na trzecim miejscu ze wskaźnikiem 27,4 proc., za markami linii lotniczych (32,4 proc.).
W I kwartale bieżącego roku sytuacja była odwrotna - na czoło wysunęła się branża finansowa z 62,8 proc. odpowiedzi na zadawane w popularnym mikroblogu pytania użytkowników, a sektor telekomunikacyjny spadł na najniższe miejsce na podium (46,1 proc.). Drugą lokatę utrzymały marki z sektora linii lotniczych (53.2 proc.).
W przypadku obecnego lidera rankingu w omawianym okresie zaobserwowano także najwyższy wzrost odsetka udzielanych przez marki odpowiedzi na pytania użytkowników Twittera - o 35,4 pkt. proc. Następne pod tym względem branże to handel (+28,6 pkt. proc.) i linie lotnicze (+20,8 pkt. proc.).
Dołącz do dyskusji: Marki z sektora finansowego najczęściej odpowiadają na Twitterze